Mám <>

Ahojky krásky. 

Dnešný článok má trošku asi dosť zaujímavý názov. Prečo? Ešte minulý rok mi prišla mikina zo stránky mampici Áno tá stránka sa tak naozaj volá a ten názov mi príde mega COOL. Kde som sa ale k tejto mikine najprv dostala a odkiaľ poznám značku? Prvý krát som ju videla v lete na Egovy. Jasné, že ma hneď zaujala. Som milovník mikín a hlavne originálnych ktoré nemá len tak hocikto. Ak sledujete moje sociálne siete, museli ste si všimnúť, či už na instagrame alebo na facebooku, že mám túto mikinu a jednoznačne nepatrí medzi tie ktoré dosť schovávam v skrini ale skôr medzi tie ktoré nosím skoro stále a nechcem dať zo seba dole. 


Mikina je zo super materiálu a to logo vyzerá ako keby tam je nasprejované čo sa ku mne a viac než dosť hodí. Keď som chodila po vonku s rozopnutou budnou ľudia sa ma pýtali odkiaľ ju mám, že je to skvelý nápad. Keď mi ju ego uvidel začal sa hneď smiať, že mi ide tuším príkladom. Veľa jeho fanúšikov ma oslovilo už len vďaka mikine a hlavne ďakujem ľudom ktorý mi na ňu píšu dobre ohlasy pretože viem, že táto stránka si to zaslúži.



 Na stránke však nenájdete len túto jednu mikinu ale mnoho iných+tričká,čiapky a mikiny s inými potlačami než je táto. Ak ste si prezerali ich eshop určite ste si všimli, že túto značku podporuje mnoho iných známych ľudí ako je napríklad Pil C,Ben Cristovao, Michal Ego Straka a iný. Tieto 3 mená sú však podľa mňa asi najdôležitejšie. 
Nosím ju či už pod bundy,na svah,proste všade kam sa len dá. Objednávala som si veľkosť M tuším ako aj normálne mám a príde mi o trošku väčšia za čo som vďačná pretože preferujem voľnejšie mikiny než také napasované a moc upnuté, že by sa mi stále vyhŕňala do hora. 

Ďakujem eshopu mampici za možnosť spolupráce a hlavne za tú úžasnú mikinu. Ďakujem za prečítanie článku, dúfam, že sa mikina aj vám tak moc páči ako aj mne. 
Krásny zvyšok dňa prajem. :) 

Komentáre

  1. super fotky a aj mikina :) Ego je inak TOP! :)
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, hej hej Miško je hrozne zlatý a veľmi dobrý chalan. Vždy pomôže :) A viem, že sa možem na neho spoľahnúť

      Odstrániť
  2. Musím povedať,že ten názov stránky je pre mňa normálne komický :3 .Inak mikina sa mi páči a má veľmi peknú farbu a Ega mám tiež rada :) . Super článok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ti ďakujem. Je taký neobyčajný no :D. Ego je skvelý chlap. :)

      Odstrániť
  3. Super mikina! Páči sa mi jej farba ♥ Ináč to je dobrý fail :D ,,Odkiaľ máš mikinu?" ,,Mám piči." ,,Okej dobre, len som sa pýtala." :DD ♥

    * Blog de la Licorne *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Okey len som sa pýtala :D tak toto si ma teraz pobavila :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára