Fitness denníček

Ahojky krásky. 

Minulý týždeň utiekol ako voda, jasné posledný týždeň pred koncom prázdnin ale tak úprimne som za neho aj tak vďačná. Prečo? Dokopala som sa k cvičeniu a začal to byť môj koníček ktorý so začala doslova milovať. Nie len pre to, že mojou najväčšou motiváciou je môj Priateľ ale aj pre to, že viem, že robím pre seba niečo s čím som mala začať už dávno ale začala som až teraz. Niekedy je najlepšie určité veci začať v okamihu života kedy to najmenej čakáme. Aj keď cvičenie by malo byť teraz hneď a nie zajtra, pozajtra, začnem v pondelok a podobne. Nie to nieje správne. Správne je začať hneď. A keď už nie cvičiť, že nás trápi nejaká tá chrípka ako som momentálne aj ja chorá, tak aspoň jedalniček treba trošku upraviť a prispôsobiť k nášmu cieľu. 

Začínam týždňom od 9.1.2017. Prečo? pretože minulý týždeň bol síce produktívny a plný zmien ale nie som s tým týždňom až tak spokojná. Preto začínam od Pondelka 9.1.

Pondelok
Chorá v posteli. Čo viac si želať. Aspoň som si zabehla na tréning kde som si niečo zacvičila, hlavne sa dobre ponaťahovala a pozrela tréning ostatných. Po tréningu sme išli k priateľovi a len tak sme si dali rukavice a asi 5 min sparing. Dala som mu možnosť ma chvíľku mlátiť aj keď nebolo mi príjemné keď som ho mohla udierať ale z tých nervov sa mi to zišlo a trošku som sa skľudnila. Po príchode domov ma priateľ potešil tým, že bol milo prekvapený mojou technikou. Ďakujem láska. Videl ma boxoval prvý krát v živote, som človek ktorý sa bojí trošku ľudí okolo seba a na tréningu si dávam tréning nie medzi ostatnými ale sama v zadu. 

Utorok
Dala som si oddych, keďže ani môj zdravotný stav nebol na 1 a keď ste chorá určite by sa nemalo cvičiť. Ležala som doma, nadopovaná panadolom a spala.


Streda
Nejako som ani nerátala, že v tento deň by som šla cvičiť ale priateľ šiel poobede na box (niekam inam než chodíme spolu a ja som tam moc nechcela ísť) a tak mi povedal aby som šla do fitka, ešte bol aj zlatý a zaplatil mi lebo som nemala pri sebe ani cent :D. Poriadne som si zacvičila brucho, nezabudla som ani na nohy a zadok, zopár cvikov sa ujalo aj na ruky. Musím povedať, že od kedy som začala prvé cvičiť brucho (ktoré neznášam) môj tréning bol o dosť lepší, než keby som si ho dala na záver.



Štvrtok
Znova tréning kickboxu. Ja tak neskutočne milujem (bez irónie), keď kopeme na tréningoch. Ja som kopala do mechu, pretože mi ani nevyšiel nejaký ten kamoš s ktorým by som kopala a sem tam som zabehla za nováčikom aby som mu s jeho kopaním pomohla. Rozcvička je vždy poriadny zaberák, keďže na začiatku skáčeme na švihadle,boxujeme (ale nie tak ako keď sa učíme niečo nové ale  takým jednoduchým, rozcvičkovým štýlom) a potom znova na švihadle. Ostatný idú behať, ja nesmiem moc behať, nepýtajte sa na dôvod prosím. A nemôžem zabudnúť, že mi prišla knižka do Fitshaker.


Piatok
Znovu day off. Chcelo to oddych, pretože na druhý deň sa išlo niekam, kde nechám aj dušu.


Sobota
Fuuu, spánok 6 hodín, no  nič moc ale išli sme na Bezovec,najprv som myslela, že si zasnowboardujem ale po prechádzke po 300vke hore, potom som zišla dolu na 600vku, tam si chvíľu pomrzla a potom znovu dole pod 300vku do koliby na jedlo. Celkom dosť prechádzka+občas som pomohla kamarátovy zdvihnúť nejaké to dieťa zo zeme keď spadlo na vleku a behala s kartičkou aby som ich pustila cez turniket keď mali už lístok ktorý im skončil ale nevedeli o tom. Po príchode domov som len zhodila batoh a išla som odhrnúť aspoň polku parkoviska, potom sa mi už lopata zlomila. A na záver som si dala asi 40-50minutový tréning s mojou susedkou s ktorou chodievame do fitka. Dali sme si nohy,zadok a brucho. Ešte, že mala doma malého syna. Pri drepoch som si ho dala na seba aby som mala nejakú tú záťaž. Vážil cca 28kg ale tak živá váha a činka je poriadny rozdiel.


Nedeľa
Je a aj má byť day off. Dnes budem konečne znovu s priateľom tak sa na neho už teším keď sa zobudí a príde. Možno ho prinútim k sparingu. :D Uvidíme.


Ďakujem, že ste si prečítali článok. Ako to máte vy s cvičením? makáte alebo kašlete na to ? :)

Krásny deň.

Vaša Betty

Komentáre

  1. ja som od decembra začala chodiť do fitka pravidelnejšie, teraz chodím iba ked mám v BA skúšky,pretože ceta ma vyjde draho tak inak cvičím doma :D najradšej ale cvičím asi zadok a brucho :)
    Terka Polak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trošku sme na tom rovnako. Ja tiež väčšinou doma a keď sa podarí tak fitko. :) Ja milujem nohy a zadok. :)

      Odstrániť
  2. Chem,aby už konečne bolo cvičenie mojou každodennou rutinou,ale zatiaľ to nie je nejaké ružové :3 ,no posnažím sa to zlepšiť..akurát dnes som bola vo fitku a trocha som si pocvičila ..hned je to lepší pocit.Inak super článok a držím palce v cvičení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem ti držať palce aby sa to zlepšilo. :) Je to skvelý pocit, že si pre seba niečo urobila. :) Veľmi ti ďakujem, moc moc si to vážim. :)

      Odstrániť
  3. Len tak ďalej! Držím palce! Ja cvičím prevažne s vlastnou váhou sebe na mieru urobené cviky, ktoré obmieňam :) Postavu si držím, takže je to fajn ♥ ♡ ◠‿◠ ♡

    * Blog de la Licorne *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow tak super :) Držím ti palce :) A Ďakujem za tvoju podporu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára