7 Dní do Vianoc-Môj krásny deň

Ahojky krásky. 

Včera znovu som vynechala článok. Prečo? mala som veľa práce a prišla som domov uťahaná a hneď ako som si ľahla do postele zaspala som. Dnes som si však povedala, že si musím urobiť deň pre seba.  Je dôležité aby sme si každá urobili takýto deň a je už len a len na vás ako si ho urobíte. Či zostanete doma,pôjdete niekam na prechádzku, do kaviarne,knižnice, prírody....proste kamkoľvek. Ja som sa rozhodla si tento deň skrášliť a keď už je zasnežené na Bezovci prečo tam neísť? Autobusom som tam za 51 minút a tú cestu kvôli tomu zážitku pretrpím. Milujem prírodu,milujem šport,milujem  snowboardovanie.
Po prvý krát som stála na snowboarde tento rok a celkovo za túto sezónu  a to som na ňom nestála minulý rok, takže si predstavte aký strach som mala, keď som išla na vlek a potom dolu kopcom. Ale čo sa raz naučíš nezabudneš nie? Verila som si a išla som. Poviem vám, že na tom vleku to bol celkom masaker a druhý krát som už spadla ale potom už vôbec. Jazdenie ma neskutočne bavilo a verte mi, odreagovala som sa tak ako som chcela. Boli okolo mňa ľudia ktorých mám rada a veľmi Ďakujem za postaranie sa o mňa môjmu kamarátovi vďaka ktorému som nebola hladná, smädná,proste mala som všetko čo potrebujem.
Avšak nie moc ružovo skončil tento deň. Dostala som teplotu a teraz ležím v posteli a hneď ako dopíšem tento článok pôjdem spať, pretože už naozaj nevládzem.

Ďakujem, že ste si prečítali môj článok a prosím nehnevajte sa, že je to dnes tak v skratke ale teplota mi nedovolí viac a mne sa zatvárajú oči.
Ahojte.








Komentáre