13 Dní do Vianoc- Instadiary

Ahojky krásky. 

Dnešným článkom bude instadiary. Prečo? Všimla som si, že instadiary nebolo už veľmi dlho a tak prečo už neurobiť? Toto instadiary bude asi patriť medzi moje najobľúbenejšie. Mám tak neskutočne moc krásne spomienky na fotky ktoré tu už teraz počas písania vidím. Všetky tie momenty sa mi vracajú naspäť a som neskutočne vďačná za to, že môžeme robiť fotky,pretože bez nich by tie spomienky neboli až tak ono. Ja viem, že spomienka ma zostať v srdci a tam aj zostane už asi na stálo. 

Vítam vás pri dnešnom článku a dúfam, že sa vám bude dobre čítať a hlavne, že sa bude páčiť. 
Ďakujem za každé prečítanie a ideme na to. 



Hneď táto prvá fotka je z minulého víkendu,presnejšie zo soboty. Išla som si najprv do orange pre nový telefón a za pár hodín som nastúpila na vlak a išla sama za dobrodružstvom.  Neviete si ani predstaviť ako som sa tešila, ako som sa nemohla dočkať okamihu kedy začne koncert môjho najobľúbenejšieho interpreta. Milujem jeho pesničky a všetky ich viem úplne naspamäť. Keby mi tak išla aj škola. :D Možno, že už niektorý viete o koho ide ak sledujete hlavne môj instagram a články na blogu. 

Kto hádal, že ide o Ega uhádol správne. 
Všetky jeho pesničky a proste tie texty. Keď sa nad tým všetkým zamyslíte, dáva to zmysel. Nieje to len chalan ktorý v pesničkách nadáva. Je to človek ktorý ma svoje pocity a chce ich dať zo seba von a vyjadriť sa. Avšak bol tam spolu s Egom jeden môj kamarát. A keďže vy dobre viete, že sme kamaráti s Egom, môžem o ňom povedať, že je to jeden neskutočne dobrý človek s veľkým srdcom. 

Asi vidíte, že nestojím tam dole. Hneď ako ma zbadal kamarát, previedol ma cez SBSkara a vzal do zadu za ostatnými. Bolo to neskutočné, sledovať koncert práve odtiaľ, všetka tá takpovediac tréma  a napätie ako ten koncert vlastne dopadne. Ako DJ tam bol Dalyb ktorého som tiež už dosť dlhú dobu nevidela. Koncert bol úplne TOP. Užila som si to na 1000% a určite pôjdem ešte na viacero takých. 

A nesmú ani chýbať spoločné fotky. 


A jedna s Nixom. 



Jeden menší poznatok. 
Keď som vystúpila z vlaku absolútne som nevedela kam mám ísť. Stretla som dvoch chalanov, ktorých som sa okamžite pýtala na cestu. Vzali ma so sebou a ukázali mi cestu. Na koniec sme spolu ostali ešte vonku a bavili sa. Potom sa šlo do klubu už na koncert. Zhodou okolností do dnešného dňa nechápem ako sa mi podarilo stretnúť jedného chalana ktorý je producent a robil hudbu DMS a Aless. A jak sme boli vonku, začala som ja spievať a chce ma vziať do Prahy a nahrať so mnou niečo. 

 S drahým sme sa boli najesť vo WOW u nás v Piešťanoch. Dávame si tam vždycky hamburger s hranolkami. Ale baby, tie hranolky sú tuším belgické a ten hambáč je jednoducho ten najlepší aký som kedy jedla. Neskutočná chuť. Baby stojí okolo 7€ pre jedného, oplatí sa to. Nikdy som nedávala toľko za jedlo takto vonku ale toto jednoducho vždy stojí za tú chuť. Najedená som ešte na druhý deň. 

A takto som vyzerala u nás v škole na Vianočnej výstave. Bola som Ľadová kráľovná. Pre deti Elza. A keď ma deti uvideli počula som samé Jeeeeeeeeeej a woooooooow pozrite sa to je kráľovná. A jedno dievčatko bolo zo mňa úplne mimo sa ma tam dotýkalo. Akože, bola zlatá ale pripadala som si neskutočne divne keď sa ma chytila. Ale mala radosť takže to beriem. Deti žijú v rozprávkach až pokým nedospejú a úprimne, aj my dospelý občas ešte v nich žijeme. A priznávam sa, ja som teraz ako v rozprávke keď mám svojho chlapa. Všetko je o dosť lepšie a krajšie. 


To je všetko k dnešnému článku. Ja Vám Ďakujem a prajem krásny večer. Ahojte. 

Komentáre