Voss Slovakia

Ahojky krásky. 

Dnešný článok bude o vodách Voss. S touto firmou sme si dohodli spoluprácu a dnes som vo svojom diári mala, že je čas napísať a publikovať tento článok. Ešte ležím vo svojej vyhriatej posteli a tak sa mi najlepšie píšu články aj keď som si sľúbila, že už s tým prestanem a budem ich písať normálne za stolom. No ale keď už dnes máme ten sviatok,tak prečo nie? 


Čo o tejto vode hovorí samotná stránka:
VOSS je najčistejšia voda na svete pochádzajúca z panenského prostredia Severného Nórska. Získava sa z hlbokých podzemných vrstiev, kde je prirodzene filtrovaná a chránená pred vonkajším prostredím. Väčšina Nórov považuje za privilégium žiť v tejto oblasti a piť blahodárnu artézsku vodu.

Minerálne hodnoty (VOSS neperlivá):
Hydlouhličitany – <20 mg/L
Vápnik – 5 mg/l
Chlóridy – 12 mg/l
Fruoridy – 0,1 mg/l
Horčík – 1 mg/l
Sodík – 6 mg/l
Sulfáty – 5 mg/l
Rozpustné látky – 44 mg/l
Zásaditosť – Vodivosť – 79 umhos/cm
pH – 5,5



Minerálne hodnoty (VOSS perlivá):
Hydlouhličitany – <230 mg/L
Vápnik – 5 mg/l
Chlóridy – 12 mg/l
Fruoridy – 0,1 mg/l
Horčík – 1 mg/l
Sodík – 90 mg/l
Sulfáty – 5 mg/l
Rozpustné látky – 290 mg/l
Zásaditosť – Vodivosť – 520 umhos/cm
pH – 4,8




A aký mám ja názor na túto vodu? 

Má krásne obaly fliaš a ja si na takéto veci dosť potrpím. Nie len, že vyzerajú skvelo na fotkách ako napríklad vo fitku, v skole, doma,schôdza, naozaj hocikde. Ale samotná voda mi naozaj moc chutí aj keď podľa niektorých je to len obyčajná čistá voda. Skúste ochutnať tú našu a pochopíte prečo mi Voss tak chutí. 
Fľašku moc rada nosím všade so sebou, pretože už len samotný výzor fľašky ma tak trošku dokopáva k pitnému režimu cez deň. Dlho som sa nemohla donútiť aby som vypila aspoň 2-3 litre denne. Bol to pre mňa veľký horor. Ale odkedy mám túto fľašku to ide lepšie,zarobím si do vody citrónovú šťavu, hodím si tam maliny alebo iné ovocie. Urobím si raz za čas aj milkshake. 
Mala som večné problémy vytiahnuť s obyčajnej fľašky citrón alebo to čo som si do nej dala. Keď chcem aby to vyzeralo teda dobre. 
Ale vďaka  širokému hrdlu týchto fľašiek mi to už nerobí problém a ja sa nemusím báť, že mi to tam zhnije alebo čo. 

Ešte predtým, než som si dohodla túto spoluprácu, som už ochutnala Voss vodu aj perlivú aj neperlivú. Moc sa mi páči, že sú rozdelené vrchnákmi a obalmi. Máte na výber sklenené fľaše alebo umelé fľaše. 

Ceny? 

Na eshope to majú po kartónoch.
12ks Neperlivá, Pet fľaša 850ml:54,99€
24ks Neperlivá, Pet fľaša 500ml 59,99€
12ks Perlivá, Sklo 800ml 54,99€
24ks Neperlivá sklo 375ml 59,99€
12ks Perlivá, Sklo 800ml 54,99€ 
24ks Perlivá, Sklo 375ml 59,99€
A v obchodoch za jednu fľašku tiež záleží od veľkosti a či je to sklo alebo umelá fľaša. Okolo 3-4€. 




A aký máte názor vy na tieto Voss Vody? Máte aj vy doma aspoň jednu fľašku? Alebo je to pre vás zbytočné?
Ďakujem, že ste si prečítali môj článok a prajem vám krásny deň. 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Tak to je pořádná sbírka :D Doma jednu mám, ale přiznám se, že ji teda moc nepoužívám :)
    Jinak tě zvu na můj blog, kde zrovna probíhá soutěž o poukázku na 700 Kč do eshopu Notino.cz.

    Blog by Vea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mala som túto vodu asi 1-2 krát :) naozaj má pekné balenie:)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za tvoj komentar :) pouzivas flasku stale? :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára