utorok 15. novembra 2016

Ako som sa dokopala k cvičeniu, časť2

Ahojky krásky. 

Prvú časť ako som sa dokopala k cvičeniu nájdete na tomto odkaze:https://m2betka.blogspot.sk/2016/10/ako-som-sa-znovu-dokopala-k-cviceniu.html

A dnes vám prinášam druhú časť tohoto článku. Príde mi, že veľa ľudí sa nedokáže motivovať a niektorým sa ani nechce. Iný sa zas snažia ale povedia si, že jednoducho na to nemajú a vzdajú sa. Stretla som sa aj s babou ktorá si myslela, že výsledky uvidí po 2 tréningoch a keď ich neuvidela jednoducho skončila pretože nevidí výsledky. Ehm, ani ja som neschudla za 2 dni zo 70kg na 65kg. 

Ľudia hrozne vám chýba niekto kto by vás za to asi prefackal, za vaše reči o cvičení (je to myslené na ľudí ako bola tá dievčina). 
Štve ma prístup žien, dievčat,že ja chcem len schudnúť,žiadne spevňovanie,pretože ak začne s činkami budem vyzerať ako nejaký kulturista a tak ona chce len ploché brucho malý zadok,stehná od seba asi na kilometre ďaleko.
 Aký chlap chce v tejto dobe takéto dievča? ja si myslím, že žiadny. Veď ženu je treba za niečo aj chytiť a nie aby som vyzerala ako anorektička a mala 35kg. Baby čo ste takéto prosím, uvedomte sa trošku. 


A dnes vám znova prinášam niekoľko typov ako sa dokopať k cvičeniu. 

Motivačná hudba
Pri mojom cvičení mi nesmú chýbať sluchádka v ušiach. Nie len, že sa mi tak o dosť lepšie cvičí, keď mi hrá nejaká fakt perfektná pesnička na cvičenie ale aj tie slová, ma dokážu pohnať vopred a motivovať ma k tomu aby som sa nevzdávala ale šla ďalej. Napríklad ako od Cavalier jeden z davu.  Na youtube keď si dáte workout song tak vám ich nájde hneď niekoľko a naozaj doporučujem. Ja už svoj playlist mám a čo vy?

Videá s cvikmi
Ak neviete,ako na určité časti/partie tela,jednoznačne si vyhľadajte na youtube videá. Ja cvičím podľla Péti Elbovej:https://www.youtube.com/user/petula8881/videos
Tieto cviky sú super na doma, keď nemáte čas ísť do fitka a doma môžete cvičiť tak max 30min. Nebojte sa toho hlavne, ja som zo začiatku sa bála, že nebudem to zle cvičiť? Vo fitku mi poradí. Zistila som ale, že som sa to dokázala naučiť sama podľa videa a cvičenie doma nieje taká nuda ako bola. Rozdelte si to už podľa seba ak vám je to moc/málo.


Snaž sa hľadať recepty na zdravé jedlá,urob si vlastnú receptovú knížku
Keď som začínala s cvičením,robila som si svoju receptovú knížku. Našla som si zdravé jedlá a už len podľa seba som si to triedila,zapisovala,čo mi chutilo/nechutilo. Všetko som si písala. A zapisovanie jedál ako aj zapisovanie toho čo ste za ten deň zjedli je naozaj skvelá vec. Ja som sa na konci dňa na seba hnevala, že som si dala niečo nezdravé a prestala som to robiť.


Urči si svoje ciele a chod si za nimi
Každá by ste si mali určiť svoj cieľ,aj keď dobre vieme, že keď raz začneme nieje konca. Pretože ak skončíme začneme vyzerať znovu tak ako na začiatku a predsa cvičenie nieje len nejaká záľuba ale aj životný štýl. Ja mám svoj papier, na ktorom mám vypísané svoje všetky životné ciele a keď sa na neho každý deň pozerám, idem si stále za svojimi snami a nevzdávam sa ich.


Nevzdávaj sa, keď si myslíš, že už máš dosť. Verím, že nemáš ešte dosť a dokážeš viac
Zo začiatku som robila hroznú chybu a to takú, že keď som nevládala, položila som činky na svoje miesto a šla preč. Ale teraz idem až za svoje hranice a stále sa snažím  zlepšovať. Jeden tréning som si povedala, mám dosť nedám to. Ale za nejakých 5minút, čo som sa nemohla odtrhnúť od žinenky, zrazu som znovu začala makať a šla až do úplného vyčerpania kedy som si ľahla na zem, pozerala do stropu a smiala sa,pretože som bola na seba hrdá.



Ver si ! 
No a posledný bod ktorý tu máme je, že si musíš veriť. TY si tá,ktorá to chce, TY si tá ktorá pre to bojuje a tak sa nevzdávaj nikdy,nehovor si, že tých 20 drepov ešte nedáš,že ta to bolí ale keď to začne bolieť vtedy začne všetko. Bez bolesti a poriadnej driny niesu výsledky.  A ty to predsa robíš kvôli výsledkom a kvôli tomu aby si bola na seba hrdá a dokázala si, že si v živote dokázala veľa krát prekonať samú seba. Cvičenie je skvelý oddych, terapia a hlavne zlepšuje psychiku. 


Dúfam, že sa vám článok páčil a ja vám prajem krásny zvyšok večera. Snáď si zoberiete aj nejaké moje rady k srdcu a budete sa nimi riadiť,pretože toto mňa nakoplo vpred. Nieje nad to keď sa vás niekto opýta: neschudla si? Čo robíš so sebou? vyzeráš lepšie. Ďakujem za prečítanie článku. Ste skvelé, úžasné a jedinečné. Ahojte. 

Vaša Betty


4 komentáre:

  1. Ja cvičím dva roky a asi 4-krát sa mi stalo, že som to vzdala a o pár týždňov som sa opäť do toho dostala.. tvoj článok ma ešte viac namotivoval, ďakujem! <3 www.moonlight-honeymoon.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne ze si sa naspat vratila <3 to je najdolezitejsie :) Ja dakujem tebe <3

      Odstrániť