Výhra na blogu Victorie (život pubertiačok)

Ahojky krásky.

Aj keď dnešný deň nie je úplne dokonalý,prší,je zima vonku,škola,je ešte len útorok. Avšak ja som sa na tomto dni dnes pokúsila nájsť to najkrajšie. Mala by som sa tešiť z každej jednej maličkosti ktoré sa mi dnes stali. Napríklad, že som dostala jednotku z účtovníctva,že som bola so spolužiačkami s ktorými sme si užili dnes kopec srandy,že keď dopíšem a zverejním tento článok príde môj priateľ. Proste dnes by sa určite našlo veľa vecí ktoré sú pre mňa najkrajšie a z ktorých sa teším. Sychravé dni som mala aj cez leto a tým myslím, že so zlou náladou. Jedna z vecí ktorá sa mi stala ešte cez prázdniny a ktorá ma potešila, že som vyhrala na Vikininom blogu jej krásnu Giveaway. Nepíšem však tento článok preto, že by som sa vám chcela nejako chváliť alebo, že aha čo ja mám a ty nie. To vôbec, taká nie som. Sama však veľmi rada čítam takéto typy článkov a prečo teda nenapísať tiež taký? 



Giveaway na Viki blogu sa volala #VIACUSMEVU. Do komentárov trebalo napísať jednoducho čo vás robí šťastnými. Ak by ste chceli vidieť čo som ja napísala tu je odkaz na článok v ktorom bolo vyhodnotenie a tak isto aj screenshot môjho komentáru. Zároveň prikladám odkaz na celkový blog Viki. Dúfam, že sa vám jej blog bude páčiť rovnako ako mne. Osobne si myslím, že toto je skvelá príležitosť nie len ukázať akú super giveaway urobila ale aj ukázať jej blog a tie ktoré ho ešte nepoznáte, vás s ním zoznámiť. 

A už dosť vypisovania a ideme na samotný článok.

Čo sa dalo vyhrať na Viki blogu? 
-sluchádka Happy Plugs 
-3D ponožky  
-2 "organizátory" do kabelky 
-lak na nechty od značky Gabriela Salvate
-náušničky

Čo by som chcela povedať k týmto veciam a môj osobný názor na ne? 

Úprimne vždy som tak trošku tajne túžila vlastniť aj ja aspoň jedny sluchádka od Happy Plugs odkedy som ich videla dievčatám od A cup of style. Nie len, že sa mi splnilo toto moje malé želanie ale ešte aj som ich dostala v tak krásnej farbe. Ďalšia vec sú 3D ponožky. Už som na viacerých stránkach videla takéto ponožky a uvažovala nad ich kúpou, nie len, že je to celkom sranda, vyzerajú super na nohách a každý si ich všimne. Urobila mi Viki radosť a tak trošku som sa zasmiala aj na tom. 


O organizátoroch do kabelky som už počula a nie len, že máte prehlad v kabelke a dokážete nájsť všetko,nie ako keď si to len tak hodíme do kabelky a potom jednu vec hľadáme aj pol hodinu a nemôžeme ju nájsť. Ženská kabelka=čierna diera. Sú super do kufra na cestovanie,proste praktická a skvelá vec pre ženy. 


Lak na nechty som ešte nestihla vyskúšať ale keď dopíšem článok asi sa na to vrhnem. Páčil sa mi už na prvý pohľad, tak som celkom zvedavá ako bude vyzerať na nechtoch. O značke Gabriela Salvate som počula už veľmi veľa a som zvedavá či potvrdím to čo sa o ňom hovorí. Ale sama Viki napísala, že tieto laky jej najviac vyhovujú tak snáď aj ja budem mať taký názor. A úplne posledná vec sú náušničky. Možno viete niektoré a možno ani nie, že mám v obidvoch ušiach tunely 12mm. Ale v pravom uchu mám jednu dierku v ktorej si striedam tieto náušničky, takže som viac než rada, že ich využívam pretože by mi bolo ľúto keby ich nemôžem nosiť.


Budem rada keď mi do komentárov napíšete čo robí šťastné vás.
Ďakujem, že ste si prečítali môj článok a prajem vám krásny zvyšok večera. :)

Vaša Betty

Komentáre

  1. Gratuluji k výhře, skvělé věci jsi vyhrála. Jeden organizér do kabelky by se mi taky hodil a ty ponožky jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi :) Veru mozno ze aj sa niektorej z vas postasti ho ziskat :) planujem sa o jeden podelit :)

      Odstrániť
  2. Jeej, tak happy plugs by veru potešili aj mňa :) veľmi pekná výhra!
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, to sú skvelé veci, moc gratulujem! :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára