School

Ahojky krásky. 

Už je to vyše mesiaca čo sme v škole a ja som z toho 2 týždne doma chorá. Avšak zajtra mám už prax, tak tam idem. Musím a chcem hlavne. Všetko to tak veľmi rýchlo utieklo. Leto ktoré som si tak moc užívala,žiadne starosti so školou,žiadne učenie, nič. Ale teraz je toho viac než dosť a mám čo robiť aby som dobehla čo som zameškala za 2 týždne, ktoré som nebola v škole.


Aj vy si na začiatku každého nového školského roka, hovoríte ako sa začnete učiť ale ono to nejako nejde? Poznám to veľmi dobre a keď som si spomenula, že ja hlúpa prečo som sa nič neučila za tie 2 týždne? Najviac ma trápi angličtina a dnes s ňou už začnem, pretože som na tom veľmi biedne a úprimne mám len zošit z ktorého sa môžem učiť a učebnice si prefocujem od spolužiakov. Príde mi to lepšie ale už by som si mohla kúpiť aj svoje. 


Dnešný outfit je určený hlavne do školy. Snažila som sa vybrať čo najpohodlnejšie kúsky, hlavne také v ktorých sa ja osobne cítim najlepšie. Nemám rada keď som v škole a mám na sebe veci ktoré by som si za normálnych okolností neobliekla a chcem sa ukázať.  Taká ja nie som, že by som potrebovala sa ukazovať. Na to máme iných ľudí na škole. Ja som sama sebou, samú seba vyjadrujem svojím oblečením a hotovo. Hlavne nosím mikiny volnejšie nohavice alebo úzke,ale len také v ktorých sa cítim dobre. 


Držte mi prosím palce, keď budúci týždeň v pondelok prídem do školy a nebudem nič vedieť, teda budem ale mám čo robiť do toho pondelku. Našťastie mám zajtra a  v piatok poobednú prax, takže mám do pol 12tej čas na seba a na učenie a víkend. Avšak už sa vidím a jeden deň to nevydržím a znova sa vezmem a odídem niekam vlakom na celý deň. V sobotu však idem od 9tej večera do 2hej rána do práce. 


Menšia rada pre vás. Keď už máte niečoho naozaj dosť, vezmete si veci a idete niekam vlakom. Za 1. Prečo nevyužiť keď už máme tie vlaky zdarma a len občas sa stane, že musíme platiť, za 2. Je dobre odísť občas od všetkého a všetkých, sústrediť sa len na svoj vnútorný pokoj, za 3. Je to skvelá príležitosť spoznať nové mesto a nových ľudí. Mne sa večne stáva, že keď idem niekam, odídem najmenej s dvoma  číslami od ľudí ktorý ma ešte niekedy chcú vidieť. 

Komentáre

  1. Super top! :) Držím palce v škole, treba len myslieť pozitívne, škola vôbec nie je taká strašná ako sa zdá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi ti dakujem :) <3 Ved nie je to take strasne ako sa zda :) Ale moc to veru nepotesi :(

      Odstrániť

Zverejnenie komentára