Moje rodné mesto

Ahojky krásky. 
V poslednom čase sa stretávam s hrozne veľa ľuďmi ktorý ma ani poriadne nepoznajú ale hovoria mi, že sa im môj blog veľmi páči. Nie len ľudia ktorých nepoznám to hovoria, minule sme tak kecali so spolužiačkou zo základnej školy a začala mi vravieť ako tak našla môj blog a začala ho čítať, zopakovala mi vetu z môjho článku a ja som sa cítila tak úžasne keď mi povedala ako sa jej to páčilo. Naozaj som vám za túto podporu neskutočne vďačná pretože vidím, že moja snaha sa vypláca, že sa vám môj blog naozaj páči. Budem rada keď mi napíšete buď na moju facebookovú stránku alebo na osobný profil na facebooku. Rada si popíšem s každou z vás. 

Ďakujem vám za to všetko, myslím, že sa to ani tým ďakujem nedá tak vyjadriť ako to cítim,keby ste tu tak vás asi objímem. :) 



Minulý víkend som bola s kamarátom a jeho sestrou vonku. Musím povedať, že to bol naozaj krásny deň a ja som urobila zopár fotiek aj u nás v mojom rodnom meste v Piešťanoch. Milujem toto mesto. Najprv som ho nenávidela ale od kedy  chodíme s mojou láskou na prechádzky večer do mesta, milujem toto mesto stále viac. Toľko podujatí ktoré sú tu,ľudia okolo, chodia fotia si ho a vy si môžete povedať, áno toto je moje mesto a som na neho hrdá, som hrdá na to, že som sa tu mohla narodiť a žiť tu. Nie vždy je všetko dokonalé ale aj na tom zlom musíme vidieť niečo dobré.


Ja som na mojom meste našla krásu našich parkov, krásu niektorých budov,pamiatok. Ale keby nieje vajcovky ktorá je pokladom pre naše mesto, asi by sa o ňom tak moc nehovorilo a možno by o ňom ani ľudia nevedeli. Tak ma napadlo, mali ste už vajcovku? Ak áno chutila vám? Ja ju pijem od malička a vždy keď som so svojím priateľom na prechádzke, vezmeme fľašku,napustíme si do nej vajcovku a ideme na naše "romantické" miesto. 

Dúfam, že sa vám fotky budú páčiť a niečo málo slov v tomto článku. Ja vám ďakujem za pozretie a prečítanie. Zanechajte mi komentár, či sa chystáte niekedy do Piešťan alebo ste tu už boli. :) Krásny večer vám prajem. 










Samozrejme nemôže chýbať ani grafit. Dobre viete, že je to moja srdcovka a nenazývam to vandalizmom ale umením. Väčšinou ľudia hovoria, že toto robia feťáci a podobný ľudia, zbláznili ste sa? Jediná otázka ktorá ma pri tom napadá. Je to úplne normálna vec a veľa ľudí to má ako svoj koníček a milujú to.

Komentáre

  1. Krásny článok a krásne fotky...ja som 1.- krát ochutnala vajcovku, keď som mala 11��

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára