Posledný letný deň

Asi týždeň dozadu, ak nie aj viac som zavolala mojej sesternici či by sa jej nechcelo ísť fotiť. Keďže moja sesternica strašne rada fotí,bola rada, že práve ju som zavolala. Vzali sme dve veľké cestovné tašky,batohy a išlo sa na to. Dnes vám ukážem "outfit" v ktorom som sa moc síce necítila svoja ale úprimne povedané, občas by som mohla takto vykročiť do ulíc ale už len cez letné dni. Keď sa tak pozerám teraz na tie fotky hovorím si ako mi chýbajú tie krásne letné horúce dni.



Zašli sme do mesta a poviem vám, že v tých topánkach mi celkom umierali nohy. Keďže som teniskový typ a takéto topánky si obujem len keď musím je jasné, že po hodine chodenia a státia v nich už celkom nadávam. Ale aspoň moja sesternica mala zo mňa dobrú náladu keď som stále nadávala ako ma už bolia nohy, stále sa mi smiala ale škodoradosť,najlepšia radosť, tak prečo jej nedopriať no nie?



Čelenku ktorú mám, som si vyrábala sama. Zašla som do kvetinárstva kúpila nejaké tie umelé kvety a išlo sa na to. Tieľko je z New Yourker,sukňa je mojej sesternice a úprimne neviem ani odkiaľ ju má ale viem len to, že niekde u nás v Piešťanoch ju kupovala,topánky Deichman.



Deň sme si užili naplno a domov sme sa vrátili asi po 5-6tich hodinách. Boli sme síce unavené, ubolené ale myslíme, že to stálo za to. A čo vy? Páčil sa vám tento článok? Ďakujem za prečítanie a teším sa na vaše komentáre. Užívajte pondelok a nemračte sa, predsa len je to deň ako každý iný. Úsmev je najdôležitejšia vec vo vašom živote.


A ešte na pobavenie trošku. Ako som tak stála na tom mostíku,zapichol sa mi opätok a ja som skoro zletela. Sú z toho celkom vtipné fotky a pre pobavenie vám sem dve dám.

Komentáre

Zverejnenie komentára