Motocross s Fox

Krásny Piatok. 

A máme tu najočakávanejší deň týždňa na ktorý sa každý teší ako si užije víkend. Ja som sa presne tak tešila minulý týždeň, kedy som čakala na nedeľu. V nedeľu som sa zúčastnila Motocrossu v Beckove ale najlepšie na tom všetkom bolo, že som tam bola s Fox-Horná Streda (711 shop zone) 
Samozrejme ako správny fanúšik oblečenia Fox som si nemohla nechať ujsť príležitosť a obliekla som si tričko k nemu šiltovku a batoh samozrejme všetko od Fox. Vzala som si so sebou foťák a fotilo sa o dušu. 


Tento deň som si užila naplno v Motocrossovom duchu. V našom depe vládla rodinná atmosféra, ľudia okolo mňa mi dodali silu a pozitívnu energiu a neskutočne som sa zabavila,dobre porozprávala s jazdcami, posrandovali sme. 

A popri tom rozprávaní som sa znova viac zamilovala do motocrossu a ak všetko vyjde tak možno o nejakú dobu budem jazdiť aj ja. Uvidíme nič nieje nemožné. 
Jazdec:  Tomáš Augustín #65
Jazdec: Jozef Posluch #52
Jazdec: Jakub Talaš #45

Avšak k motocrossu patria bohužiaľ aj zranenia bez ktorých sa neobišiel jazdec Tomáš z Fox teamu. Dosť nás mrzelo, že nemohol dokončiť preteky skrz svoje zranenie ale viem, že už vymýšľa ako odjazdí najbližšie preteky. Ďalší dvaja jazdci z Tomášovej kategórie  tiež neobišli bez zranení a jeden má zlomené zápästie a druhý členok. Skoré uzdravenie chalani. 

Čo sa týka celkovo značky Fox, patrí medzi najobľúbenejšie značky motocrosových a bike jazdcov. V ich shope samozrejme nájdete aj oblečenie na voľný čas,fitness,na doma,von, rôzne batohy,peňaženky,topánky. Myslím si, že si každý príde na svoje. Aj keď táto značka je trošku drahšia, jej kvalita za to stojí. Veľa vecí ktoré som si tam kúpila či už na bicykel alebo voľný čas, som už toľko krát prala a stále vyzerajú ako nové. Ako ste mohli vidieť v poslednom nákupovom článku, aj tam sa objavili veci značky fox. Mám veci iba od nich a je mi jedno, že tam utratím aj 400€,oplatí sa to. 

Takže Betty od hlavy až po päty jedine vo FOX. 

Motorky ich Teamu sú Husqvarna a chalani teraz jazdia na nových 2017tkach. 




Ak by Vás zaujímalo ako vlastne vznikol nápad na tento Fox ktorý sídli v Hornej Strede prečítajte si: http://www.foxracing.sk/o-nas/
Najviac sa mi však páči myšlienka ktorej sa držia od Tomáša Baťu„Dobrý obchod je vtedy, kde sú spokojní všetci zúčastnení.“

Veľmi by som sa chcela všetkým poďakovať, celému teamu za krásny deň a za príležitosť byť tam s Vami. 

Komentáre