Army

Krásny Piatočný Slnečný deň. 
Máme tu najočakávanejší deň týždňa. Každý týždeň sa tešíme na piatok a potom nasleduje víkend,ktorý buď prespíme alebo niekde pretancujeme,príroda,rodina. Je toho na výber viac než dosť.  Je už len na vás ako ho trávite. Ja sa tento víkend chystám dorobiť nejaké články,pofotiť,ísť na otočku do Senice ako menšie prekvapenie mojej sesternici,niekam pôjdem s frajerom ale hlavne si pôjdem zašportovať. 



Milujem veci ktoré sa týkajú Army. Milujem túto potlač,mám doma kabelku,tričko,bundy,batoh,nohavice,no proste hocičo čo vždy uvidím a páči sa mi to,je to army tak to jednoducho musím mať. Mojím snom už od malička je byť vojak alebo štátny policajt. Uvidíme ktoré z toho sa mi podarí ale skôr si myslím, že ta polícia je pre mňa lepšia alternatíva. 



Tento outfit je znovu z krásneho letného dňa kedy sme so sesternicou sa vybrali fotiť a z tohoto dňa ste mohli už vidieť dva predošlé outfity. Poviem vám ale, že bol celkom problém s obliekaním sa do druhých vecí. Úprimne,tento som si obliekala niekde v kríkoch a len vždy moja otázka na sesternicu: Ide niekto? Dosť sme sa na tom pobavili vždy ale nezabudnem na svoju vetu: Dúfam, že nepôjdu policajti. Samozrejme, že hneď ako som to dopovedala šli okolo na aute. Takže zábavy až až. 



Komentáre

  1. Vypadáš v tom luxusně :) ! Army styl zrovna nežeru, ale lidem jako jsi ty, to zatraceně sluší :). Jen tak dál, hlavně si jdi za svými sny, ať už jsou jakékoli a nenech si nic vymluvit!
    https://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ďakujem za tvoj komentár. Neskutočne moc ma vedia takéto komentáre nakopnúť. :)
      Zapamätám si čo si mi napísala. :) Vážim si to. Ďakujem ešte raz.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára