Môj Batoh

Ahojky krásky.

Ako sa máte? Dlho znova nebol článok a celkom mi to chýba, kedže na písanie článku mám celkom dosť bojové podmienky. Úprimne budem rada keď tento článok urobím. Dnes to bude outfit s mojím najobľúbenejším Eastpak batohom. Ak si pamätáte z minulého roku, robila som článok o tomto batohu. Hodím vám sem link:http://m2betka.blogspot.sk/2015/06/eastpak.html


Tento batoh som si tak povediac požičala od Ega a keď už ho mám tak prečo rovno neurobiť zopár fotiek a  aj článok?   Odkedy poznám túto značku nechcem nosiť iné batohy ako tieto. A navyše má záruku 30rokov. 

Môj batoh nosím všade so sebou. Či už je to škola,práca,výlety,akcie s kamarátmi,festivaly,keď idem na bike,keď idem len tak von. Proste všade je so mnou. Vždy do neho dám všetky veci ktoré potrebujem a tým, že má naozaj veľa miesta, nosím tam veci na prezlečenie. ( čo sa týka tých vecí, naučil ma to jeden môj kamarát, nosiť so sebou napríklad aj sukňu, pretože nikdy neviete kde sa zrazu ocitnete večer a aby ste sa nemuseli prezliekať doma,ja by som sa ani domov nedostala.) 
Nevychvaľujem ho skrz to, že im robím reklamu, ale skrz to, že to sama chcem napísať a píšem to hlavne zo skúseností. Toto leto to bol rok čo svoj batoh mám. Ani náznak nejakého natrhnutého putka alebo škrabanca. 




Ešte čo sa týka miesta kde to je fotené, je to Pozemok v Piešťanoch. Možno ste už niektoré o ňom počuli vďaka Egovi.. V piatok tam bola akcia s Jagermeistrom a prišiel aj Dalyb ale to už som tam ja nezostala. Nemala by som ísť ako neskôr domov a druhá vec, v sobotu som vstávala skoro ráno keďže som znova šla na pozemok. V sobotu tam bol Grafity Jam na ktorom som tiež bola. A musím povedať, že bolo skvelo. Pretože keď sa stretne naša partia, tak všade chodíme neskoro flákame sa po meste.   


-šitie je ako kedysi pre Armádu-takže kvalita je fakt extrémna
-zipsy sú YKK best
-šnúročky na batohu sú reflexné
-látka je najkvalitnejší nylón, používaný na nepriestrelné vesty- preto sa nedá zodrať 
-popruhy sa vytvárajú presne na plecia, takže preto sadne ako uliaty




 Dúfam, že sa Vám páčil tento článok. Teším sa na Vaše komentáre a prajem Vám krásnu Nedeľu.


Vaša Betty

Komentáre

  1. Batoh vypadá skvěle :) Moc se mi líbí, že je tak kvalitní a opravdu něco vydrží :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odkedy mam eastpak ziadny iny nechcem :) taka som spokojna

      Odstrániť
  2. Obdivuju, jak umíš nosit ty podkolenky ☺ Vypadá to moc dobře!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára