Znova na Biku

Ahojky krásky

Chcela by som sa Vám v prvom rade ospravedlniť,že neboli články. Vysvetlenie? Je to dosť osobná vec a citlivá. Preto Vám tu nebude o tom písať. Proste nemala som chuť do písania ale teraz je už všetko inak a som späť. Znovu som začala jazdiť na bicykli. Doteraz to boli len také kratučké trasy ale odkedy som s kamarátom išla na bike a neišli sme ako som na bola zvyknutá ale šlapali sme hore kopcom a poviem Vám bola to poriadna makačka. 

Ale teraz taká otázka. Prečo znovu toto všetko? Prečo som to nechala tak a zas sa k tomu vraciam? A čo fitko? 
Prečo znovu toto všetko? Pretože ma to jednoducho baví a odkedy mám svoj vlastný bicykel a nepožičiavam si baví ma to o to viac. Nechala som to,pretože nie vždy som mala po ruke bike a musela som si ho len požičiavať ako som napísala vyžšie. Nebavilo ma,že no vtedy a vtedy si ho môžeš požičiať a teraz nie a tak. Bola som veľmi rada,že som ho mohla mať požičaný ale aj tak. Nemohla som ísť neviem ako moc na ňom keďže nebol môj a ja som sa bála aby som ho nejako nepoškodila. Ale teraz? Teraz mám svoj a som kľudnejšia pretože aj keď spadnem a niečo na tom biku pokazím nebudem naštvaná,že som to pokazila niekomu inému. Zarobím si zaplatím si. No nie? Už teraz musím šetriť,pretože potrebujem oblečenie na bike,potrebujem nové duše kúpiť,plášte,betále a hlavne brzdový kotúč. 

A čo fitko? Keďže vonku je krásne a ja tie peniažky obetujem radšej do biku rozhodla som sa,že budem makať doma a vonku. Či už workoutové ihrisko alebo bike. Doma brušáky,ruky. Činky mám takže mám aj po starostiach. 


S kamarátom sme boli 17.4. na biku a ako som spomínala šlapali sme hore kopcom. Zaberák poriadny. Ja som v ten deň prešla asi 50km. Mala som dosť a bola som rada keď som sa na druhý deň postavila. Bohužiaľ som vtedy aj dostala defekt keď sme zjazdovali. Viete si asi predstaviť ako som sa tvárila a ako som moc nenávidela vtedy celý svet. Urobili sme ho a ako sme šli dole nova mi nejako zmäklo koleso. Pozerám,že to snáď nieje pravda. Pri kamarátovy sme zisťovali kde je problém. Samozrejme,že bola ešte jedna menšia dierka. Zalepili sme ju a bol pokoj. Aj keď teraz sa mi to zas nepáči ale pôjdem si kúpiť novú dušu a bude po probléme. 




Páčia sa Vám takéto články? Či už z biku,alebo len také kecacie. A aký článok by ste chceli vidieť v najbližšej dobe na mojom blogu? 

Komentáre

Zverejnenie komentára