WOLFNOIR BALTO BICOME GREEN

Ahojky krásky. 

Ako sa máte? Čo nové? Tento článok plánujem už dlhšiu dobu a dnes konečne ho vydám. Veľmi sa Vám chcem pochváliť týmito krásnymi okuliarmi. Veľmi som si ich obľúbila a všade ich každý deň beriem so sebou. Fotku ste mohli vidieť aj na instagrame. Fotku ako vyzerajú na mne máte úplne dole na konci článku. 

Pár ľudí sa ma pýtalo odkiaľ ich mám. Sú zo stránky http://www.bryleshop.sk/

Na stránke však nieje len značko Wolfnoir ale aj Hawkers. Na stránke majú teraz myslím,že výpredaje a tak sa tam bežte pozrieť. Pretože po tomto škaredom počasí nás čaká krásne slniečko ako to bolo doteraz. 



Najviac asi čo sa mi páči na týchto okuliaroch sú sklá. Milujem farby a to tieto okuliare jednoznačne majú. Perfektne sa cez ne pozerá a kludne sa môžem pozerať aj do slnka. Ale nie moc dlho. :D 
Hodia sa ku všetkému takže ak si chcem dať šaty,rifle,športové oblečenie alebo hocičo iné,môžem k týmto veciam dať ako doplnok tieto okuliarky.


Trendové slnečné okuliare
 Unisex
 Polycarbonátový rám

 Adaptabilné na akýkoľvek typ tváre
 Polycarbonátové šošovky s ochranou UV400
 Recyklovateľný obal, puzdro na okuliare/čistiaca handrička, nálepky Wolfnoir


Cena:25€


K slnečným okuliarom som dostala toto krásne púzdro. Občas sa síce bojím,že by sa mi mohli nejako poškodiť,pretože je to predsa len látkové ale vždy sa snažím okuliare si uložiť tak aby sa im nič nestalo. 


Aj tieto krásne nálepky nemohli chýbať. 


Z obydvoch strán okuliarov je takýto krásny vlk. Je to taký moc pekný detail na okuliaroch ešte aj keď sú také ako keby tigrované. 

Rozmery:
šírka zpredu - 13.60 cm
šírka šošovky - 5.40 cm
výška zpredu - 5.30 cm
dĺžka rúčok  - 13.90 cm

Veľmi som spokojná zo všetkým čo sa týka týchto okuliarov. Strih,farba,materiál. Môžem naozaj jedine len pochváliť a doporučiť tento eshop.

Z tohoto eshopu nosia okuliare aj Michaela Díhlová-modelka,Tomáš Bučenec-Motocrosár,Denis Poláš-Motocrossár a vela iných ľudí.

Nezabudnite pozrieť aj na instagram tohoto eshopu:https://www.instagram.com/bryleshop.sk/


Komentáre

  1. Sú naozaj veľmi pekné! :) Aj ten eshop vyzerá dobre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) urcite tam pozri :) naozaj su super :) mozem len doporucit :) ja si potrpim na okuliaroch :)

      Odstrániť
  2. Mne takéto okuliare nepristanú, čo je dosť škoda, keďže sú takým veľkým hitom. Ale tebe veľmi svedčia ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě by asi neslušely, ale na tobě vypadají stylově! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára