Čo nesmie chýbať v mojom šatníku

Ahojky krásky.

Rozhodla som sa,že na blogu začnem aj s trošku inou tématikou a to je móda. Čo na to hovoríte? Páči sa Vám tento nápad? Ak áno určite mi to napíšte do komentárov a napíšte mi aj aké články. Či už outfity,alebo obľúbené kúsky zo šatníka alebo niečo podobné. Budem sa vždy snažiť Vám to splniť. 

Dnes to teda bude článok o tom čo mne nesmie chýbať v šatníku. Budú to ako keby moje základy v šatníku. Mám tu celkom dosť vecí ktoré mi nesmú chýbať a budem sa snažiť Vám ich všetky ukázať. Ako ďalší článok z tejto série by som Vám rada ukázala jeden z mojich najobľúbenejších outfitov. Čo na to poviete? Páčilo by sa Vám to? A boli by ste radi keby aspoň raz do týždňa vychádzali články tohoto typu?

A už sa nebudem vypisovať a idem rovno na veci.

1.Sukňa
Pamätám si ako som ešte pred pol rokom neznášala sukňe a nechcela som ani o nich počuť. Ale odkedy som si kúpila sukňu áčkoveho strihu hneď som si povedala,že by to chcelo ešte nejakú sukňu. A tak sa u mňa objavila ešte jedna sukňa. Obyčajná obtiahnutá sukňa. A áno mám aspoň motiváciu na to aby som do nej schudla z brucha a trošku vypracovala zadok. :D

2.Bledé a tmavé nohavice
Vždy som nosila nohavice,ktoré mali napríklad zelenú,ružovú,žltú,modrú....farbu ale nikdy som nejako nemala v láske rifle. A teraz? Milujem svoje rifle a nedala by som na ne dopustiť. Stali sa mojím najobľúbenejším kúskom zo šatníka. A čo sa týka tmavých,nesmú mi chýbať tmavšie boyfriendy. A o týchto boyfriendoch sa ešte dočítate v článku new in za marec. 

3.Tielka 
Neodkladnou záležitosťou sú u mňa tielka. Či už do posilky alebo aj normálne na von. Rada ich kombinujem z košeľou alebo nejakým sakom. Prevládajú u mňa 3 obľúbené farby a to sú biela,čierna a šedá. Všetky 3 tielka sú z new yourkera. 

4.Army bundička
Som doslovne zaťažená na army veci a už len zháňam kde zoženiem aké. Po novom mám army bundičku o ktorej sa tiež dočítate v New in marec. Som z nej viac než nadšená a už nikdy ju nikomu nedám. :D Strašne som si ju obľúbila a navyše krásne mi sadne. Ale o tom v outfitovom článku ktorý pre Vás chystám. A druhá bundička,ktorá sa týka army štýlu. Mám ju už asi 2roky ale stále si ju nechávam. Rada ju nosím na Jar ale aj cez leto keď vyhrniem rukáv a dám si nejaké kraťasky a tielko.

5.Mikina bez zipsu
A prišli sme pri poslednú vec ktorá nesmie chýbať u mňa. Je to asi divné pre niektorých, že ako toto môže byť neodkladná vec ktorá mi nesmie chýbať v šatníku ale je to tak. Keď idete niekam von večer v lete alebo teraz na jar len tak pod bundu alebo iba v mikine. Obľúbila som si Kontrafakt mikinu ktorú mám z eshopu rukahore.sk. Vyšla ma na nejakých 40€. Ale aj tú uvidíte v nákupovom článku. 






To je pre dnešný článok všetko. Ja dúfam,že sa Vám páčil a teším sa na Vaše komentáre. Krásny deň Vám prajem.

Komentáre

  1. Wow! Super článek a krásné věci! U mě teda džíny nejsou až tak důležité, protože já se v nich moc necítím, takže většinou nosím legíny. :D Jinak...Mojí ségře se teď taky hrozně líbí army věci. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi ti dakujem <3 Ja som na army veci uz nehorazne moc dlho. :) Lebo chcem ist do armady a zatial ked tam niesom nejako si to kompenzujem :D Velmi dakujem za tvoj komentar <3

      Odstrániť
  2. S tou sukničkou súhlasím... teším sa, keď bude počasie na sukne (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Súhlasím so sukničkou, nohavicami a tielkami :D moc krásny článok ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takisto si neviem predstaviť šatník bez veľkej voľnej mikiny, ktorá neobsahuje zips :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Souhlasím s černou sukni, ta u mě v šatníku nemůže chybět!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Súhlasím hlavne s tielkami a riflami :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, army bundička by se mi hodila :D Sukně je must haave!
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára