Bordel meet 2

Ahojky krásky.

Tak čo ako sa máte? Čo nové? Sľúbila som Vám tento článok a tak dnes to aj splním. Veľmi som sa tešila na písanie tohoto článku. Neviete si predstaviť ani ako moc. 

Čím by som asi začala? Hmm asi tým,že som sa strašne nemohla dočkať tohoto dňa. Nemohla som sa dočkať kedy sa znovu všetci stretneme a zas sa budú robiť somariny. Tento krát sme sa stretávali na jednom nemenovanom mieste a zamierili sme na Jankov Vŕšok kde sa konalo aj 100rokov BMW. 
Píše sa sobota 5.3. Spanilá jazda na Jankov vršok bola na jednotku. A hlavne vďaka dvom hovadám alebo ako ich nazvať. Hmm videli ste niekedy ísť na kabriu niekoho 5 marca keď bola zima? Ja áno veru a ostatný sa len prizerali a my sme sa smiali. 

Keď sme dorazili na miesto samozrejme nesmeli chýbať aj policajti ktorý však môžu akurát tak ísť dakam do.... :D 
Veľmi som si užila tento deň a nemohla som sa vtedy dočkať toho ďalšieho. 

Samozrejme sa aj pálili zimné pneu. Aj keď niektorý blázni majú zimné len na predných a v zadu na drifty letné. Viete prečo? Predsa City drifting. :) 


A ostatné fotky. :) Ďakujem, že ste si znovu prečítali tento článok a teším sa na Vaše komentáre. 








Komentáre

  1. ooo, perfektné!
    super článek! těšim se na další
    určitě mrkni i ke mě na blog o modelingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Článok na plné obrátky! Fakt úžasný ☺
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si veľmi Vážim tento komentár. :) Ďakujem moc

      Odstrániť

Zverejnenie komentára