Life is Change

Ahojky krásky.

Vopred sa ospravedlňujem za fotky,pretože som ich fotila o 11tej večer a tak,takže tá kvalita je taká kupelkové svetlo.

Dnešný článok je o trošku väčšej zmene. Dlho som premýšľala čo nové by som chcela na sebe. Čo by som konečne zmenila aby som nebola stále taká rovnaká. Hmm po dlhom premýšľaní som sa rozhodla, že to schytajú vlasy. 
V januári okolo 18teho som sa dala ostrihať na krátko. Mala som už pocit, že som stále rovnaká a chcelo to konečne zmenu. Prvé veľké rozhodnutie bolo dať sa ostrihať na až takto krátko. Ale nemôžem povedať, že nie som spokojná. Som spokojná až moc. Avšak dala som si od tohoto strihania predsavzatie, že sa tento rok už nesmiem ani raz ostrihať. Takže som veľmi zvedavá ako budem vyzerať na konci roka 2016. A myslím si, že už ani nakrátko nepôjdem. Úprimne chýbajú mi dlhé vlasy. Nemôžem si urobiť drdol,vysoký cop,zapletané copíky. Proste celkovo si nič nemôžem urobiť. 


Po strihaní prišla farba. 20.2. som sa začala odfarbovať z čiernej. Poviem Vám, že to štípanie hlavy nebolo príjemne ale vydržala som to a výsledok? Stojí za to. Najprv som mala čierne vlasy ktoré mi už trošku vybledli a tak odfarbovanie bolo jednoduchšie. Po nanesení zosvetlovača som mala vrch hlavy mega blond a spodky ryšavé. Úprimne povedané,celkom sa mi tá ryšavá páčila. Ale na rad prišli ďalšie dve blond farby na ešte trošku zosvetlenia. Po týchto procesoch som si dala masku na farbené vlasy a zabalila na 20 minút do uteráku. Potom len zmyla a išla som spať.

A druhý deň ráno? Hneď ako som vstala išla som sa nafarbiť a ten výsledok podľa mňa stojí za to. Nechala som farbu pôsobiť 50 minút aby to poriadne chytilo,pretože červená chytá o trošku horšie. Zmývanie vlasov mi fakt dlho trvalo. Ani som neverila koľko farby ešte stále mi išlo z hlavy. :D 
Z výsledkom som moc spokojná.

Komentáre

  1. Sluší ti to, ale nejvíc ses mi líbila s tou tmavou ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výsledek se mi taky líbí. I po odbarvení ti to moc slušelo. A nový střih je super, taky nad těmito kratšími vlasy uvažuji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oceňujem takúto zmenu :) červená ti pristane :) ja by som nezvládla ostrihať sa na takto krátko :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti strasne moc :) ale prospeje to vlasom a dost :) musim uznat :) mam krasne zdrave vlasy :) aj kvoli starostlivosti a aj kvoli tomu strihaniu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára