Informácie-prosím prečítajte si

Ahojky krásky. 

Chcela by som Vám vysvetliť prečo nebol dlho skoro žiadny článok a ani žiadna aktivita. 
Dúfam, že ma pochopíte a chcem poďakovať všetkým ktorý tu so mnou zostali a nedali napríklad odber preč. Veľmi si to Vážim, že ste tu stále so mnou. 

Mala som celkom zdravotné problémy čo sa týka tlaku a proste asi mesiac a pol už mi býva každý deň zle,motá sa mi hlava a teraz som rada,že môžem už konečne napísať aspoň tento informačný článok. Chodila som po doktoroch,či už očná alebo poliklinika. V lete a po lete ma čaká ešte veľa ďalších vyšetrení. Neviem vôbec čo sa to deje s mojím telom ani so mnou samou. Je mi hrozne ľúto, že nepridávam žiadne články ale aj keby pridám nebolo by to ono. Preto od zajtra keď bude vlastne víkend budem pridávať články častejšie a hlavne si ich dosť rozpíšem. Držte mi palce aby som to všetko zvládla ľavou zadnou a ja Vám sľubujem, že všetko bude omnoho lepšie než predtým. 

Naozaj Vám chcem všetkým moc poďakovať ešte raz, že ste tu ostali so mnou a mojou vďakou bude giveaway ktorá však nebude taká ako  každé. Produkty nebudete vedieť, bude to prekvapenie. A tento rok celkovo sa môžete tešiť na omnoho viac GA než ten minulý. Takže si počkajte tak cca ani nie týždeň a vyhlásim tu u mňa na blogu GA. 

Chcem ešte k blogu povedať toľko, že mám už dosť rozplánovaných článkov a pevne  verím, že sa vám budú páčiť. Už len fotky urobiť,niečo málo ešte dopísať a články môžem postupne vydávať. 

Čo sa týka takého osobnejšieho života a čo ma čaká v najbližších mesiacoch sú pre mňa 2 veľké, respektíve 3 veľké veci a to, že za 3 mesiace a 5 dní budem oslavovať 18 rokov,po týchto narodeninách v tom mesiaci si budem dávať moje vysnené dve tetovania a 3 vec je taká, že na začiatku alebo v polke marca si budem robiť vodičák.

Ďakujem, že ste si prečítali tento informačný článok. :) Krásny deň Vám prajem. Mám Vás rada.


Komentáre