Fitness Diár

Ahojte krásky. 

Už dávnejšie som Vám písala v jednom z fitness článku, že čoskoro Vám chcem napísať o diári ktorý mám neustále pri sebe a je mojím každodenným pomocníkom. Zapisujem si tam všetko a dokonca si tam aj nájdem veľa krát niečo. Ale o tom za chvíľu.
Ideme na to.

Tento fitness diár zoženiete v knúhkupectvách. Ja som ho videla aj v Panta rhei, kde ho mali naozaj dosť. Je to diár od stránky Fitshaker.sk. Jednoznačne túto stránku navštívte či už na facebooku alebo ich webovú stránku.
Cena tohto diáriku je 10,90€ myslím. 

Páči sa mi, že je celý oranžový a naozaj veľmi dievčenský. Je super, že je tam aj menštruačný kalendárik,recepty,motivačné citáty,rady,mesačné cviky ale aj za každým mesiacom úspechy,komu som pomohla,kto pomohol mne, po mesiac je tam stránka mojích úspechov a čo som nezvládla. Na začiatku máte zápisky o sebe na začiatku roka a ja sa teším ako tie moje sa zmenia na konci tohto roka. V tomto diáriku je toho naozaj dosť. 

Prečo je dobré mať tento diár? A prečo ho mám ja tak rada?
1.Je malinký,šikovný a padne do každej tašky na cvičenie alebo kabelky.
2. Je naozaj veľmi dievčenský a je tam úplne všetko do posledného. Menštruačný kalendárik,denné zápisky,recepty a iné.
3.Viem čo som kedy cvičila a čo by som mala zlepšiť v cvikoch. Viem kedy som čo porušila a mala by som byť na seba naštvaná a už ďalší mesiac nezopakovať tú chybu.
4. Dá sa tam zapisovať všetko z každého dňa. Takže ak máte urobiť niečo na druhý deň,zapíšte si to a keď pôjdete na druhý deň cvičiť uvidíte to tam. 
5.Motivuje ma to aby som neprestala. Keď pozriem na tie týždne do zadu čo som všetko zvládla. V tomto diári vidím svoje pokroky. Ako som sa zlepšila možno aj zhoršila. 

Tento fitness diár má už takmer každé dievča ktoré cvičí. Vždy keď si prezerám fotky na instagrame je ich tam veľmi veľa,alebo keď vidím na niektorých blogoch. 
Nezabudnite keď si kúpite tento diár a budete ho dávať na svoj instagramový profil pridajte hashtag fitnessdiar. Pod týmto hashtagom nájdete veľa dievčat ktoré ho majú. 


S diárom som veľmi spokojná. Spĺňa všetky moje ženské požiadavky a hlavne je prehľadný a zmestí sa do každej tašky. Som moc rada, že stránka Fitshaker.sk vymysleli tento diár. A nezabudnite sa pozrieť aj na knihy z fitka do kuchyne,tiež od tejto stránky.



Veľmi ďakujem, že ste si prečítali môj článok a ak by ste boli zvedavé na niečo kľudne mi napíšte na mojej stránke na facebooku. 



Komentáre

  1. Ja som na ňom doslova závislá :D čo v ňom nemám poznačené, akoby ani neexistovalo :D a naozaj je veľmi nápomocný pri cvičení a veľmi motivuje:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že mám už spousty diářů, tenhle vypadá taky moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára