Krásna každý deň.cz

Ahojky krásky. 

Podľa názvu ste si asi všimli,že ide o nejaký eshop. Máte pravdu. Ide o eshop kde sa predáva veľa kozmetiky a hlavne kvôli ich produktom asi dali meno eshopu krásna každý deň. Veď sami povedzte. Ktorá z Vás nechce vyzerať krásne? Ja rozhodne áno, ale nie s tými kruhmi pod očami. Vážne ma nebaví každé ráno sa pozerať na seba do zrkadla a krútiť hlavou aké mám zas tmavé kruhy. Keď sa nenamaľujem všetci si myslia, že som sa pobila,pretože tie kruhy ktoré mávam sú tmavé a vyzerajú ako monokle. 

Nájdete tam všetko od starostlivosti o pleť,dekoratívna kozmetika,vlasová kozmetika,pre psíkov. 

Dostala som dve vzorky. Jedna vzorka je sprchovacia pena a druhá tá menšia šľahané telové mlieko.

Všetko to bolo moc krásne zabalené a je vidieť naozaj,že si na tom dajú záležať.


Korektor
Korektor je moja každodenná záležitosť bez ktorej nedám ani ránu ako sa hovorí. Musím ho mať vždy na pleti. Či už kvôli vyrážkam ktoré potrebujem zakryť ale aj kvôli kruhom pod očami. Mám s nimi problém už od veľmi nízkeho veku. Dá sa povedať, že to mám vrodené. Takže korektor je vec ktorú musím nosiť so sebou. Vždy si nájde svoje miesto v mojej make up bag. 
Korektor ktorý mám s tejto stránky má nie len perfketné krycie schopnosti ale aj nádherné balenie. Ešte som také nikde nevidela a som rada, že som majiteľka takéhoto korektoru. Vždy sa bojím, že toto balenie si nejako zničím alebo čo. Ja viem som divná ale je mi to ľúto dávať aj do mojej taštičky. Ale nič sa nedá robiť. Je to teda tuhý korektor. Je to korektor číslo 11. Preferujem vždy svetlejší korektor ako mám make up. 

Čo teda píšu o tomto korektore na ich stránke? 
Rozjasňující korektor pod oči s vyhlazujícím a regeneračním účinkem, vhodný na maskování známek únavy, tmavých kruhů a jiných nedokonalostí pleti. Ideální na citlivou pokožku kolem očí. Dokonale překryje otoky a tmavé kruhy pod očima, aniž vysušoval jemnou pokožku očního okolí.
Proč si ho zamilujete?
Korektory jsou tajemstvím bezchybné pokožky, svěžího vzhledu a základem každého make-upu. Maskují kruhy pod očima a zároveň hydratují pokožku. Korektor od Couleur Caramel se neusazuje v záhybech ani v jemných vráskách. Rozjasňuje pohled. Baobaový olej zvyšuje pružnost pokožky a působí proti vráskám, mandlový olejpodporuje přirozenou hloubkovou hydratacivyživujerevitalizuje a působí proti škodlivým vlivům prostředí.
Cena:14,30€


Henna na vlasy
S tohto eshopu mi prišla aj henna na vlasy o ktorej Vám však neviem moc povedať ešte. Mám zatiaľ svoju farbu a melír vo vlasoch. Približne za 1 alebo 2 mesiace si ju však budem dávať. Napíšem Vám o nej samostatný článok. O tom ako sa používa, či je dobrá pre moje vlasy, ako mi chytila,ako sa pripravuje a zarába. 
Všetko o henne Vám však neskôr jednoznačne napíšem. Cena: 10,90€
Avšak poďme sa pozrieť čo píšu na stránke o tejto henne na vlasy. Nová kolekce přírodních hennových barev na vlasy Cosmetikabio je určena k extrémní výživě vlasů, dosažení vysokého lesku, hebkosti a objemu.
Vyzkoušejte novinku v péči o vlasy, zvýrazněte svůj barevný odstín a uzdravte vlasovou pokožku! 
Proč si jí zamilujete?
Všechny barvy jsou veganské a Fair Trade – znamená to, že tyto barvy neputují přes dílčí prodejce přes celou planetu, ale jsou vyráběny přímo pod značkou Cosmetikabio v Indii a je za ně placena tržní cena. Certifikace Ecocert, CPK a Vegan je pro ně samozřejmostí.  

Komentáre

  1. Vypadá to krásně! Je super, že eshopy spolupracují s námi- bloggerkami! :) Hlavně mě dostává, jak to vždycky zabalí a přidají vzkaz. Někdy o letních prázdninách mi přišel balíček od MOJE a byl hrozně krásnej. :) Super článek!
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to máš veľkú pravdu.
      Aj ja už som mala balíček od Moje ale veru bolo to len hodené v obálke :(

      Odstrániť
  2. E-shop to je úžasný. Mala som už možnosť vyskúšať pár ich produktov ♥

    ♡ Frais Monde | Lipsticks and perfumed oils ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásný balíček jsi dostala. Líbí se mi, jak si eshop dal práci se zabalením balíčku. Vypadá moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára