Fitness diary...2 týždeň v novom roku

Ahojte krásky. 

Ako ste začali v tomto týždni? Ja musím povedať, že som šla z domu na 7:13 autobus a už od 7:48 som makala spolu s mojou sparing partnerkou vo fitku. Dnes tu mám pre Vás ďalší týždeň z môjho fitness denníku. Chcela by som sa Vám poďakovať za všetky Vaše komentáre. Dodávate mi silu a hlavne je to pre mňa obrovská podpora. Keď vidím, že mi niektoré píšete, že aj vy cvičíte. Je to pocit na nezaplatenie. Ďakujem,ďakujem,ďakujem. 
Nebudem sa ale vykecávať a idem na to. 

Upozorňujem, že fotky sú z pred dávnych časov kedy som ešte len začínala. Našla som ich v tablete a veľmi sa mi páčili. Nemohla som si ich nechať pre seba. 

Pondelok
Ako som už vyššie spomínala išla som ráno na 7:13 autobus a makať do fitka spolu s kamarátkou. Musím Vám povedať, že nieje nič lepšie ako začať týždeň. Takto to chcem dodržiavať aspoň každý druhý týždeň, pretože každý druhý týždeň mám poobednú prax a tak doobeda môžem robiť čo sa mi len zachce. Tréning bol perfektný aj keď sa musím priznať bola som unavená. Ale poznáte to,to je tá choroba Pondelok. Veľmi ťažká diagnóza ktorá trvá cez školu každý pondelok. Nemám pravdu?
Cvičila som hodinku a niečo myslím. Dala som si ako nohy tak aj kardio a brucho. Ale Vážne už by som mala začať aj tie ruky. Sľubujem, že tento týždeň si ich dám. 

Utorok
Pečlivo som si robila zápisky do môjho fitness diáru. Nedalo mi to a tak som si musela urobiť aspoň 50 brušákov a 50 drepov. Inak som celé doobedie strávila písaním  článkov na blog. 

Streda
Deň bez cvičenia. Ale v tento deň som sa učila čo to o fitness, o tréningoch a hlavne o strave. Opisovala som si rôzne recepty z blogu jednej slečny. 

 Štvrtok
Dala som si dala trošku iný tréning. A ako myslím iný? Nedávala som si série ale vyskúšala si to dávať po minútach. Takže napríklad drepy som robila 1 minútu bez odpočinku a takto to išlo stále pri každom jednom cviku. Žiadne počítanie. Musím povedať, že som sa zničila a poriadne. 

Piatok
V piatok som si dala znovu tréning. Nebojte niesom blázon ani  nič. Cítila som v sebe veľa nespokojnosti a hnevu. Prečo? Mala som proste zlý deň a nič sa mi nedarilo. Ale po fitku som si uvedomila, že nemôžem byť takáto a myslieť zle. Tento tréning som si užila sama vo fitku. Dala som si aj 10minútové kardio a tréning aj na chrbát a nohy. Ale hlavne som si poriadne zničila brucho. 

A po fitku som išla na nákup do DM drogérie.

Sobota
Deň oddychu a s láskou sme si urobili menší výlet do Trenčína. 

Nedeľa
S priateľom máme na dnes večer plán ísť do sauny.

Komentáre

  1. Super! Len tak ďalej :) Nespravíš niekedy článok o strave? Môžem sa spýtať na ten blog odkiaľ si čerpala recepty? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Romi Ďakujem ti velmi. Článok o strave ani nie ale recepty nejaké určite ano :)

      Odstrániť
  2. Super :) je dobře ze něco děláš, ale ze si davas i dny bez cvičeni .. Hodně lidi si mysli ze když cvičí každy den tak je to lepší, ale to je chyba .. Fandím ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky :) Ďakujem ti strašne moc. :) Je treba hýbať sa aspoň 5 dní aj keď ten pohyb bude v jeden deň napríklad 20-30 minút a nie posilka ale doma niečo alebo bike,korčule. :) Dva dni volna cez víkend stačí.

      Odstrániť
  3. Super článok! Tvoj blog je tak motivujúci! :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super, držím palce nech sa ti splní predstava o tvojej postave, keď sa takto snažíš :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára