Druhý týždeň

Ahojte krásky. Znovu máme piatok a ja som tu z každo týždňovým článkom. Dúfam že sa Vám budú čím ďalej tým viac páčiť tieto články.

Pondelok:
Bola som od 6tej rána hore,napísala na blog 5 článkov popredu a nedočkavá sa chystala kým pôjdem na 9:25 autobus a konečne do fitka. Doma som sa hneď obliekla do fitkového oblečenia pretože som chcela hneď  keď prídem aby som cvičila. Postahovala som si nejaké pesničky a vyrazila.
Môj tréning vyzeral asi takto:
Kardio 30min
Ruky,chrbát,ramená-na každom aspoň po 3cviky-10opakovaní-5sérií.
Nohy-drepy-50,a na strojoch ktoré sú v belle.
Brucho 100brušákov-viac som nemohla.
A samozrejme naťahovanie aby som sa na druhý deň vôbec postavila. :D
Keď som prišla domov mala som veľkú radosť. Prišiel mi fitness diár, od stránky fitshaker. :) Ale o tomto diáre sa na mojom blogu ešte dopočujete veľa krát. A bude naň aj samotný článok. :)



Utorok:
Mala som voľno  a navyše som mala poobednu prax takže sa mi ani nedalo a doobeda som sa musela učiť.

Streda:
U lekárky mi zistili vysoký krvný tlak, Takže parádička. Nie len, že sa mi stále motá hlava a duní mi v nej ale už po vystúpení na druhé poschodie mi je zle od žalúdka,ledva dýcham a hlava sa mi točí ako na kolotoči. Super nie? Ale jedno Vám poviem. Nevzdám sa a nejaký tlak ma len tak nevyvedie. Budem makať na sebe stále viac a viac,ale teraz o trošku opatrnejšie. Nechcem skončiť v nemocnici. :) Včerajší tréning nebol podľa mojich predstáv. Za 1. nebola som vo svojom fitku ale v posilke na gymnáziu a za 2. zlá vzduch takže som nevládala vôbec nič. Odcvičila som si aspoň chrbát,ramená,biceps a brucho.


Štvrtok: Deň kedy som nebola cvičiť. Skôr som oddychovala doma s tým mojím tlakom.


Piatok: Nie znova som nebola.

Sobota: Namiesto toho aby som šla v piatok,radšej som šla v sobotu. A prečo? Pretože si myslím, že nieje nič lepšie ako ísť si zacvičiť od 10tej ráno. Vždy som chcela chodiť takto skoro ráno a dnes sa mi to konečne podarilo. Som z toho celá happy, pretože nieje to len o tom, že som šla cvičiť skoro ráno,ale je to o tom, že celý deň mám zo seba super pocit. Urobila som pre svoje telo niečo ráno a celý deň sa aj tak podľa toho stravujem a podobne. Dnes som si odcvičila hlavne nohy a brucho. Nezabudla som však aj na chrbát,pretože ten som necvičila už dosť dlho. A najlepšie z fitka bola trénerka Ella ktorej moc ďakujem za to, že keď som docvičila pokecala so mnou čo a ako. Vždy keď niečo potrebujem idem za ňou a vždy mi super poradí. Je to asi najlepšia trénerka akú poznám.
Zajtra by som chcela ísť ešte na bicykel niekam sa previesť. Ak by som šla fotky uvidíte na instagrame. :)
Ďakujem za každý jeden Váš komentár. Ste perfektný.

Komentáre

Zverejnenie komentára