Workery

Ahojte krásky.



 Konečne mám doma svoje vysnívané topánky a to Workery. Dnes mi ich priniesol kuriér a stáli aj so všetkým 34,38€. 
Sú moc pohodlné a hlavne sa mi v nich dobre chodí. Spokojnosť je zatiaľ 100% a dúfam že tak to bude aj nadaľej. Materiál je Eko koža, sú bez zateplenia ale keď dám do nich hrubú ponožku postačí to. :) Sú na obdobie jeseň/zima. Sú z eshopu glashgirl.sk
Od objednania mi prišli za 15 dní. Myslím že túto stránku budem využívať na topánky. Vždy tam majú napísané že aká veľkosť je koľko cm. Takže topánky sa budú vyberať dobre. Majú tam fakt krásne kúsky. 
Prečo som si vybrala zrovna čierne? Chcela som samozrejme inej farby ale mne by sa nehodili k veľa veciam a tak som to potrebovala skombinovať. Našťastie mali čierne a mohla som si ich objednať. Už sa teším keď s nimi urobím outfitový článok. Máte už skúsenosť s týmto eshopom? Ak áno jednoznačne mi dajte vedieť do komentárov. :) Krásny dník.

Komentáre

Zverejnenie komentára