White T-shirt

Konečne prešli tie 2 týždne cez ktoré sme stále nacvičovali na 130te výročie školy. A ku konci tento utorok a v stredu sme mali vystúpenia. V stredu bolo naše vystúpenie moc dôležité, pretože to bolo pre pozvaných hostí. Boli medzi nimi bývali riaditelia školy, bývalí učitelia,žiaci a podobne. Moc sme si tieto dva dni užili. Stres pred vystúpením opadol hneď ako som sa postavila pred mikrofón. Mimochodom neviem či viete ale tie ktoré ste pozerali panelák, spomínate si na Gejzu? Jeho meno je René Štúr a chodil na našu školu a myslím že vyštudoval ako buď kuchár alebo čašník. Nie len on ale aj Patrik Rytmus Vrbovský sedel v našich laviciach.


Na konci článku nájdete fotky z vystúpenia. Trošku sa na mne pobavte :D.
Veľa z Vás mi možno napíše že sa mi tie topánky k tomu nehodia ale baby ja milujem takéto kombinácie :)
Kardigan: Chvalovice Hate čínania
Tričko a náhrdelník: Gate
Nohavice: New Yourker
Topánky:  DC 





Komentáre

  1. Podľa mňa sa práve tieto topánky k tomu uplne hodia :-) Krásne !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten kardigan je skvelej!
    A tyjo v ty robe ti to slusi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super outfit :ú Ty boty nejsou zas tak špatné :) Kardigan se mi moc libí a to tričko také :)
    Tyjo, to je super, že k vám do školy dřív chodil Rytmus :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc moc ďakujem. :)
      :D Je to sranda. On chodil aj na rovnakú základku ako ja a aj na strednú. :D

      Odstrániť
  4. Na fotkách ti to sluší. :) A ten outfit je naprosto super. :3 Miluji kardigany. :D
    -CrazyJull

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super kabátik a nejak mi tie topánky k tomu tiež pasujú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uff som fakt rada. :) Dostala som sprdnutie od kamošky že to je hrozne :D

      Odstrániť
  6. Ta kombinace celkově je moc pěkná, hlavně barevně se mi to líbí.

    Miška

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super outfit! Akorát bych možná zvolila jiné boty, protože já tenisky nenosím, pokud nemusím. :D Ale nevadí! Je to hezké! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára