Spoločenské šaty

Ahojte krásky. Tiež máte dnes tak krásny deň rovnako ako ja? Máme piatok a konečne je pred nami víkend. Kto sa teší? Myslím, že všetci :) Hihi.

Dnešný článok bude o jedných dokonalých a nádherných šatách. Na prvý pohľad som sa do nich zamilovala a sú omnoho krajšie než na obrázku. 
Sú zo stránky Spoločenské šaty online 
Cena týchto šiat bola okolo 50€. 
Jednoznačne ich využijem nie len na svadby ale aj rôzne plesy a asi aj na stužkovú ktorá ma čaká za necelé 3 roky. Ale myslím že najskôr tie plesy a svadby. Sú z perfektného materiálu a nepotrebujete k nim náhrdelnik vďaka ozdobe na ramienku. Má to aj vypchávky na prsia takže sa nemusíte báť keď si nedáte podprsenku že by Vám niečo vykúkalo a je to fakt super výhoda že tú podprsenku nepotrebujete.
Tieto šaty sú mojím menším splneným snom. Šaty ktoré sú mojej obľúbenej farby a ešte aj sú dlhé. Páči sa mi ako sú šité. Nie sú obyčajné dlhé nudné šaty bez nejakých tých detailov. Prvým detailom je ako keby pás pod prsiami, druhým sú také vlnky ktoré idú od pásu skoro až po spodok šiat  a posledný detail ktorý je naozaj dokonalý sú kamienky ktoré sú na celom ramienku a spodok. Takže aj pod rukou.
Vidíte že k tomuto outfitu som zvolila čiernu listovú kabelku, keďže ja mám v jednom uchu tunel k šatám  som ho prispôsobila rovnakou farbou  a v druhom uchu som mala náušničku so slabulinko ružovým diamantíkom v strede,takže farebne k sebe ladia. Obyčajný a nie moc viditeľný náramok od svarovského s ružovými kamienkami a srdiečkom. No a nezabúdam ani na topánky ktoré sú jemnučko ružové. Tieto topánky som už mala na jednej svadbe a cítim sa v nich príjemne. No a náhrdelník naozaj netreba.  Na fotke pod týmto textom mám ružovú kabelku. Skúsila som to zameniť a ani táto nieje zlá a ladí mi hlavne s topánkami. Už to nieje listová ale obyčajná na rameno.
Vlasy som si jednoducho natočila a zapla zo sponkami do zadu. Nepotrebujem na to žiadne kaderníčky a navyše účes krásne drží len ho treba dobre zalakovať.
Ako sa Vám páčia tieto šaty? Ja som s nimi jednoznačne spokojná a zabudla som spomenúť, že materiál je tak ľahký, že ich na sebe ani necítim poriadne. Ak idete na stužkovú alebo potrebujete nutne nejaké šaty, jednoznačne odporúčam túto stránku. Poradia Vám hlavne zo všetkým a odpovedajú naozaj rýchlo. Ďakujem eshopu Spoločenské šaty online.

Komentáre

  1. Mají docela pěkný střih, ale jsou na mě moc růžové.

    Ale sluší Ti. :)

    www.be-crea-tive.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Ja som predtým ružovú moc nemusela ale za posledné mesiace som si ju moc obľúbila :)

      Odstrániť
  2. Hezké šaty, líbí se mi jejich barva :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda že na fotke to tak skresluje farbu :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Hezké šaty, ale možná by se mi líbily víc v béžové, ale tak aspoň tě nikdo nepřehlédne. :D Jinak jsou nádherné, a líbí se mi hodně i ty boty!
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty sú krásne !!!
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne šaty za skvelú cenu :-) Mňa moje na stužkovú vyšli 80eur ale som spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé šaty, sluší ti! Ovšem nevím, jestli by růžová šla i ke mně :) Mrknu na jejich stránky. GIRL OnLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niesu tam len ružové. :) Nájdeš aj kopec iných :) ďakujem

      Odstrániť

Zverejnenie komentára