Pohodlne do školy

Krásne ránko Vám prajem. Vonku máme síce hmlu a dosť veľkú ale ja tu mám pre Vás nový článok, kde Vám ukážem outfit ktorý moc rada nosím do školy. 

Klobúk: Tally Weil
Pončo: Tally Weil
Tričko: Gate
Nohavice: New Yourker
Topánky: Glash Girl
Tento týždeň v škole nacvičujeme na Slávnostnú  akadémiu. Je 130te výročie našej školy a ja predstavujem obdobie Renesancia. Je to celkom sranda až na to že sa najviac bojím prvého dňa. Bude tam celá naša škola,samozrejme keď dostanem trému bude to dosť nanič. Nesmiem sa pomýliť a hlavne stresovať. Nemáte nejaký typ ? Aby som nedostala trému.
Tento víkend som si zatiaľ užila naplno a dnes budem len doma oddychovať.  Navyše pripravujem články a hlavne pripravujem veci do Giveaway ktorá bude cca 15teho alebo 20teho novembra. :) Dúfam že sa Vás zapojí čo najviac. Budem veľmi rada.
Viem že som sa rozpísala trošku o inom ale chcela som Vám to povedať, respektíve napísať.

 Ako sa Vám páči outfit? Nosíte niečo podobné ako ja? A ako vnímate tú Jesennú prírodu okolo Vás? Ja si ju užívam naplno. Toto obdobie mám najradšej vďaka tej atmosfére vonku a hlavne milujem pitie čaju doma pod dekou a pri zapálenej sviečke.


Prajem Vám kásny deň. A nezabudnite mi napísať do komenárov. Veľmi ďakujem za každé jedno vzhliadnutie. Pomaly už začínajte sledovať viac môj blog. Myslím že sa naozaj oplatí zapojiť do GA.

Komentáre

  1. To je super outfit! :) Klobouk je moc pěkný, nějaký takový sháním :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašne ti to pristane ^_^
    Tip proti stresu nemám, lebo aj ja som veľký stressman.. Hlavne si tých ľudí nepredstavuj nahých, lebo buď ostaneš znechutená alebo budeš mať záchvat smiechu. Neviem čo z toho je horšie :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :) :D :D :D :D :D asi bude lepšie keby som znechutená :D

      Odstrániť
  3. Já jsem pončům nikdy moc nepropadla, ale tobě sluší :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ďakujem :) Ja som si ho hrozne obľúbila :)

      Odstrániť
  4. Krásný outfit, opravdu ti sluší :) GIRL OnLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super outfit ! ♥ vyzeráš skvelo

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Zlaticko si najlepsia fotografka :-* dakujem ti velmi :-3

      Odstrániť
  7. Betty si čoraz krajšia a krajšia, máš krásne takto vlasy a velmi ti k tomu pristane vyraznejši ruz ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára