New in October

Ahojky krásky. 

Podľa názvu ste si mohli všimnúť že dnes to bude článok ktorý vychádza pravidelne každý mesiac. Veľmi rada čítam takéto články na iných blogoch a bavia ma, ale o to ešte viac ma baví písať takýto článok. Chcete aby som stále pokračovala v týchto New in článkoch? :) Jednoznačne mi dajte prosím vedieť do komentárov. Chcela by som sa Vám ešte moc poďakovať za vaše komentáre, za každého nového čitateľa a samozrejme za každé vzhliadnutie na blogu. A budúci mesiac chcem jednu z Vás potešiť. Budem robiť Giveaway ktorá bude svojim spôsobom Vianočná. Ja viem na začiatku Novembra hovorím o vianočnej GA, ale tá súťaž začne v polke novembra a skončí 15teho decembra.
Nebudem už ďalej prezrádzať čo bude na mojom blogu. 
Takže tu sú veci. :) 
Prajem príjemné čítanie. :)


Oblečenie


S oblečením som tento mesiac ani tak moc nepočítala že niečo pokupujem ale zistila som že nemám na zimu žiadne bundy. A tu nastal problém číslo 1. Zašli sme s maminou do Trenčína,Laugarícia. 
Obchod ktorý tam mám najradšej sme nechali až ako posledný, pretože som tušila že z neho sa mi bude páčiť bunda ale aj že si ju kúpim. Tak sme pobehali všetky obchody a nakoniec ako som aj hovorila kúpila som si bundu v Cropp Town. Hneď ako som vošla do obchodu bola to láska na prvý pohľad a vedela som že musí byť moja. Je teplučká a v týchto dosť chladných dňoch mi stačí dať pod ňu tričko s krátkym rukávom. Sama som tomu neverila, že je až tak teplá. 

Druhú bundu som kupovala v Piešťanoch. Samozrejme zas jediný obchod v ktorom sa mi páčili bundy je New Yourker. Tam som si našla bundičku ktorá je dlhšia a krásne mi k nej pôjde šál, ktorý ste mohli vidieť v tomto článku. Je tiež moc teplučká a čiernu som si vybrala z jednoduchého dôvodu. Je to farba ku ktorej sa všetko hodí a tak sa nemusím báť že  nejaký doplnok nebudem môcť nosiť kvôli jej farbe. 
Cena: 59,90€

Obchod ktorý som nemohla prehliadnuť bol Tally Weil. Celkom rada v ňom nakupujem doplnky,ako sú čiapky,šatky,náhrdelníky ale aj nejaké to spodné prádlo. Tričká a nohavice mi od nich proste nesedia z čoho som fakt sklamaná, pretože sa tam nájde dosť krásnych kúskov. Tento krát som tam však išla s jediným dôvodom. Kúpiť si pončo. Neviem či sa to naozaj volá pončo ale jednoducho sa mi to na pončo podobá a hotovo :D. Opravte ma prosím v komentároch ak sa mýlim. :D Zapáčilo sa mi a vedela som že ho musím mať, ešte aj za tú cenu. 
 Bolo zlacnené z 29,90€ na 15,99€. 

Vraciam sa späť k Trenčínu, kde som si ešte v Cropp Town kúpila čiapku. Ja viem, že mám doma už hrozne veľa čiapok, ale proste som na ne maniak cez zimu a táto bola tak krás
na a nemohla som ju tam nechať jednoducho. Moc sa mi hodí hlavne k bunde, ktorú som si kúpila v tom istom obchode. 
Cena:4,99€

Ako poslednú vec z Trenčína mám rukavice. Sú z Lindex. Mali tam výpredaj rukavíc a ja keď som uvidela práve tieto,nemohla som ich tam nechať. Veľmi som vždy túžila po takýchto rukaviciach. Sú to teda len s tým palcom a ostatné prsty sú spolu, Prídu mi veľmi jednoduché, čo sa mi moc páči a hlavne sa mi moc hodia k tej bunde z New Yourker. 
Cena: 2€

Ostatné veci

Skoro som zabudla na tento zlatunký svietnik z Pepca. Keď som ho tam uvidela, vedela som že ho musím mať za každú cenu. Vždy som chcela takýto svietnik pretože keď tam je tá sviečka, svieti len ten nápis a to je hrozne krásne. Mali tam ešte sovičku a tuším ešte niečo. Ale ja som sa rozhodla pre tento :). 
Cena: cca 1,79€

Priateľ mi na chladné rána keď idem autobusom kúpil hrnček na čaj. Nosím ho každý deň, pretože je super keď prídem do školy alebo na prax, dám si teplý čaj, a nejaký malinký keksík k tomu a čítam knihu. Pretože do školy chodím o dosť skorej než ostatný. :)
Cena: 2,50€cca


Čo sa týka doplnkov do bytu,keďže máme halloween tento mesiac, som sa rozhodla aj ja si zaobstarať niečo malinké do kútika na kozmetickej komodke. 
Všetky tieto veci sú z kik. 
Duch: myslím že ten je asi najzlatší a hneď som si ho musela vziať. Na prvý pohľad sa mi zapáčil a stál nejako 1,79€. 
Vec po ktorej som už dávno túžila je čierna ruža. Živú som nemohla nikde zohnať a táto umelá je ešte lepšia. Navyše na vrchu má fialové posípky a je to moc krásne. Cena 1,50€cca
A posledné sú servítky. Vždy keď je nové ročné obdobie tak na svoju komodku buď kúpim obrus ktorý súvisí s tým ročným obdobím alebo servítky. Tento krát som sa rozhodla pre servítky. Tieto sa mi asi zo všetkých najviac páčili, cena:0,79€



Čo dobré som ochutnala tento mesiac?

Bubble tea biela broskyňa s tapioca guličkami,jahodovými praskajúcimi guličkami a jahodovým želé.

Komentáre

  1. Tak to pončo ti tiše závidím.. :-) Já si brousím zoubky na nějaké celé vínové :)

    New post: Červená nemusí být jen na rtech

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemusíš mi ho závidieť. :) Uvidíš že keď si kúpiš ty bude krajšie a budem ti ho ja závidieť :D

      Odstrániť
  2. Ten čierny kabát mám aj ja :) Ten z NY ! :) Je fakt dobrý :)

    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára