Insta diary

Ahojte krásky. Dobré ránko skôr. Ako ste sa vyspali?  Dnes je konečne stred týždňa ale ja mám tento a budúci týždeň, dá sa povedať že volný pretože nacvičujeme na 130te výročie našej školy. Budeme tam rôzne obdobia ako barok, renesancia,antika a podobne. :) Chcete článok z týždňa keď budeme vystupovať? :)


Dnes som si pre Vás pripravila Insta diary. Mňa osobne veľmi bavia články tohto typu a rada pozerám fotky z instagramu. Môžete ma sledovať na instagrame pod menom bettybong.

Fľaška od eshopu labeloo.cz. Už ste si mohli o nej prečítať na mojom blogu a kto nestihol tu je odkaz na článok: http://m2betka.blogspot.sk/2015/10/labeloocz.html 
Motorka,motorka,motorka,motorka. Áno určite viete že tento šport je pre mňa všetkým a som hrdá na svojho chlapa ako jazdí. Raz v článku pokecáme si? som písala o tom že aj ja si plánujem na budúcu sezónu kúpiť motorku. 
Eos a VS. eos balzámiky si môžete cezo mňa objednať. Cena jedného 5,90€ na stránke: http://eosbalzamik.sk/ A posledná fotka,maľovala som sa na haloween ale priateľ povedal že je to hrozné. :D No a ako to žena pochopí? Že je to škaredé a musí to hneď umyť. :D
Skoro na každom priateľovom tréningu si dáme nejaký ten energy drink ale náš najobľúbenejší je tento od rock star. Vedľa je môj nový svietnik,mohli ste ho vidieť v new in october. Tubelaces sú šnúrky do topánok a je naozaj z čoho vyberať. A posledná,ranný čajík bez ktorého sa nepohnem. 
Fitness bela. Moje najobľúbenejšie fitko.
Tento mesiac som si vychutnávala bubbletea. Raz som mala jahodový s jahodovými praskajúcimi guličkami a jahodovým želé a druhý krát biela broskyňa,jahodové praskajúce guličky a tapioca guličky.
My bike my bike i ride my bike. :D Áno musela som sem dať aj môj bike. Čo poviete keby si tam dám ružové doplnky? 
A posledná namyslenecká. :D Milujem nosenie klobúkov, čapíc  a šatiek do vlasov. 

Komentáre

  1. Ty tie motorky musíš milovať :) Čo je na babu dosť prekvapujúce :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/10/jesenna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to teda milujem a poriadne :) Ďakujem za pozvanie :)
      Určite sa idem hneď zapojit :)

      Odstrániť
  2. tá ružová čapica je super, aj toto na sviečku Home sweet home :) pekné fotky !

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára