Podľa mňa Dokonalosť

Ahojte krásky, prajem Vám krásny deň. Dnešný článok ako ste si mohli všimnúť bude o nejakej dokonalosti (teda aspoň podľa mňa). Keďže tento blog je aj o kozmetike,bude to kozmetická vec,ktorú som si za tak krátky čas hrozne moc obľúbila. Je to môj veľký a praktický pomocník.
Paletku mám zo stránky:http://www.stayunique.sk/
Článok s líčením s touto paletkou bude v utorok. 

Je reč o paletke Sleek. Nikdy som ešte nemala príležitosť vyskúšať niečo od tejto značky,ale keď príležitosť prišla, nemohla som predsa odmietnuť. Chcem Vám o nej niečo napísať a tie ktoré ju máte myslím že sa so mnou zhodnete.
Bola som moc natešená keď mi paletka prišla domov. Hneď som ju rozbalila a moja radosť bola o to väčšia. Tie farby,sú vážne omnoho krajšie než na obrázku.

Eye & Cheek Palette-See You At Midnight

-je to nová praktická paletka od Sleek. 
.poskytuje základnú výbavu na celé líčenie. 
-obsahuje 4 očné tiene a 2 farby na líca. 
-ich pigmentácia je vážne skvelá. 

See You at Midnight kombinuje tmavé modré a perleťové fialové očné tiene z našej palety Vintage Romance i-Divine. Spolu s farbou na líca Pomegranate pre zlato černicový odtieň a Antique trblietavú tmavú ružu, pre podmanivý vzhľad.

Paletka je balená spolu s veľkým zrkadlom a dvoma základnými štetcami pre jednoduchú aplikáciu. 
Je to s bezpečným magnetickým snap-shut mechanizmom, je ideálna svojou veľkosťou do kabelky. 

Môj celkový dojem na túto paletku:
Od úplne prvého maľovania som s ňou moc spokojná. Spĺňa moje požiadavky a hlavne ju využívam každý deň. Tiene sú naozaj na každodenné líčenie ale samozrejme dá sa s nimi vykúzliť aj nejaké líčenie na príležitosti ako sú oslavy a možno aj svadby, ak teda idete len ako hosť a nie samotná nevesta. Aj keď myslím že v nevestinom líčení by nemala chýbať zlatá farba. Tá je asi moja najobľúbenejšia zo všetkých farieb z paletky. 
Čo ma hrozne moc potešilo bolo, že tento produkt nebol testovaný na zvieratkách. 

Komentáre

  1. Vyzerá to skvelo ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těším se na líčení. Odstíny má paletka moc hezké. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barvy to má úžasný, Sleek je prostě mega! :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je fakt skvělá paletka!
    Barvy jsou úžasné! ^^ ;)
    Skvělý článek.

    everythingononepaper.blogspot.com
    ...budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Sleeku jsem ještě taky nic nezkoušela. Paletka vypadá skvěle :) Girl Online

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára