Labeloo.cz

Ahojte krásky. 

Dnešný článok bude o jednej dosť skvelej veci a o jednom moc skvelom eshope. Nechcem Vás samozrejme poučovať čo máte robiť a podobne ale prosím prečítajte si to čo Vám napíšem. 

Denne sa na svete spotrebuje niekoľko miliónov plastových fliaš a aj viac než niekoľko miliónov. Ale kde skončia tie plastové fľaše? Veľa ľudí robí to, že sú niekde vonku, napríklad pri vode a namiesto toho aby ju vyhodili do koša,  zahodia ju do kríkov alebo  do vody. Viete koľko zvierat umiera kvôli takýmto ľudom? A nie len kvôli plastovým fľašiam. Viem voda z vodovodu nieje nič moc a kupujeme vodu z plastových fliaš.
Preto veľa ľudí si kupuje veľké nádoby s filtrom kde si dáme vodu z vodovodu, prefiltruje sa a môžeme si dať do fľašky ktorú nosíme každý deň.
Ja nosím do školy túto skvelú sklenenú fľašku a veľmi rada v nej nosím buď len čistú vodu, alebo čistú vodu s citrónom. Snažím sa čo najmenej kupovať vodu v plastových fľašiach.

Chcela by som Vám predstaviť eshop: labeloo.cz
Na tomto eshope nenájdete len sklenené fľaše ale aj plastové,termosky. Rôzne doplnky ako sú termo obaly, tašky a iné veci.
Ja som si z tohto eshopu vybrala sklenenú fľašku ktorá stála 489kč.

-Fľaše Equa sú odolné voči teplu a pôsobeniu chemikálií
-Môžete ich používať na studené alebo horúce nápoje do 100 ° C
-Odolajú umývanie v umývačke aj pôsobenie čistiacich tabliet
-Sú vyrobené z materiálu Eastman Tritan, ktorý neobsahuje BPA
-Nespôsobujú tak žiadne alergie a sú vhodné aj pre deti
-Životnosť každej fľaše Equa je 10 rokov a následne ich ľahko recyklovateľná
-10% zo zisku predaja fliaš Equa putuje ekologickým organizáciám po celom svete
-Objem fľaše Equa je 600 alebo 400 ml
-Vyberať si môžete z viac než 18 designov

Veľmi rada ju nosím nie len do školy ale aj do fitka,len tak na von,na motocross,na bike a podobne, Fľašky majú moc krásny dizajn a je naozaj ťažké si len jednu z nich vybrať. Vedela by som ich mať doma hneď niekoľko. Veľa ľudí sa ma pýta prečo práve sklenená? Úprimne sama neviem, proste mi padla do oka a vedela som,že práve túto chcem. Používam ju už vyše mesiaca a som s ňou naozaj veľmi spokojná a verím tomu, že túto fľašku budem používať ešte dosť dlhú dobu. :)


Komentáre

Zverejnenie komentára