Čajíčkujeme- Copacabana beach

Je sobota a v poslednom čase je celkom dosť škaredé počasie. Čo nám však cez toto škaredé počasie zostáva robiť, je sedenie doma pri čajíku a oddychovanie, poprípade pozeranie filmov,čítanie kníh a robenie rôznych iných aktivít.
Určite podľa názvu článku ste hneď usúdili,teda aspoň tí ktorý poznajú môj blog už dlhšie a ide o ďalšiu časť článku zo série čajíčkujeme. 

Všetky čaje ktoré Vám predstavím sú zo stránky http://wilfred.sk/.

Čo píšu na stránke o tomto čaji?
Ovocná zmes, ktorá hýri farbami, taká je Copacabana beach. Citrónová tráva, ibištek, kúsky papaye a manga. Karneval v Riu, nekonečné piesočnaté pláže a ladné pohyby tančníc. To všetko vás napadne, keď si dáte dúšok tohto osviežujúceho ovocného čaju. Či už si ho doprajete ľadovo vychladený v lete alebo horúci v zime o zážitok máte postarané. Skrátka fiesta la Brasília.

Môj názor na čaj
Musím povedať že ako aj zelené čaje tak aj ovocné čaje milujem. A tento ma teda nesklamal. Je vynikajúci a keby môžete cítiť tú vôňu. Po celý čas čo som pila tento čaj som mala šálku v ruke a stále čuchala k tej vôni. Každé jedno ovocie tam bolo detailne cítiť, či už pri napití alebo len pri vôni.
Papája a mango je tam perfektne cítiť  a nemala som ešte česť ochutnať toto ovocie ale cez ďalšie leto si ho musím  jednoznačne  kúpiť.

Ten kto miluje čaje, určite si tento kúpte :). Je vynikajúci a teším sa keď si ho pôjdem o chvíľu urobiť.


Zloženie:šípky, ibištek, hrozienka, ananás, mango, papája, jablko, citrón, citrónová tráva
Príprava:Čaj zalejte vriacou vodou v  pomere 1,5 čajovej lyžičky na 2 dl vody. Pre najlepší zážitok lúhujte 4 až 7 minút.
Cena: 3,25€

Komentáre

Zverejnenie komentára