SWG Strong Gum

Počuli ste už o týchto žuvačkách? Ja som sa s niečim takýmto stretla prvý krát v živote a vôbec ma nenapadlo že by také niečo mohlo existovať. Keďže cvičím a celkovo sa zaoberám takýmito vecami ktoré by mi mohli pomôcť pri cvičení,či už spaľovanie tukov alebo ako dostať trošku energie. Vždy som verila tabletkám alebo rôznym nápojom. Avšak teraz som zbadala že je na trhu novinka a sú to SWG Strong Gum. Rozhodla som sa vyskúšať tieto žuvačky a v tomto článku dostanete myslím že odpoveď na vaše otázky. Dúfam že sa vám článok bude páčiť a že sa možno že aj vy rozhodnete pre kúpu týchto žuvačiek.

Samozrejme by som chcela hlavne podotknúť že ambasádori tejto značky sú manželia. Je to Dominika Kovácsová-fitness bikiny a jej manžel Tomi  Kid Kovács-profesionálny boxer.


Pridám vám sem zopár otázok,ale tieto otázky si môžete nájsť aj na ich stránke,ktoré vám určite doporučujem prečítať.
1.Ako dlho žuť žuvačku? 
5-20minút.
2.Zabraňujú žuvačky tvorbe zubného kazu?
Xylitol je prírodné sladidlo obsiahnuté vo všetkých druhoch žuvačiek Strong Gum účinne zabraňuje tvorbe zubného povlaku a kyslých baktérií, ktoré sú pôvodcom vzniku zubného kazu.
3.Je určená maximálna denná dávka?
U všetkých druhov žuvačiek je odporúčané denné dávkovanie uvedené na zadnej strane obalu. 
4.Kedy je najvhodnejšie  žuť Strong Gum?
Vždy po jedle a pití v spojitosti s denným dávkovaním.
5.Prečo je žuvačka drahšia oproti klasickým žuvačkám?
Žuvačky Stron Gum sú vyrábané špeciálnou technológiou. Oproti klasickým žuvačkám sú účinné látky pridávané do ,, žuvacej gumy ” za veľmi nízkych teplôt. Účinné látky nie sú zničené vysokou teplotou. Toto tiež umožňuje vyrábať žuvačky úplne bez chemických konzervantov. 


A teraz sa presúvam už k samotným žuvačkám. 
Musím ešte podotknúť že tieto žuvačky niesu o chuti ale o účinku. Nechutia moc dobre ale myslím že s účinkom budete spokojný. 

Ako prvé vám predstavím 

L-carnitine Fitness Spaľovanie Tukov

Pre ľudí ktorý sa starajú o svoje zdravie a chcú byť v dobrej fyzickej kondícii. L-karnitín pomáha zrýchliť metabolizmus a pomáha spaľovať tuk. Podieľa sa na procese budovania svalov počas cvičenia. 
Môj názor: tieto žuvačky som používala zatiaľ len 3dni a nedá sa povedať hneď výsledok. Ale keďže mám už skúsenosti s L-karnitínom ktorý sa nachádza v tejto žuvačke a  viem že je naozaj účinný a pomáha celkom dosť spaľovať tuky,tak jednoznačne doporučujem tieto žuvačky. Denná dávka je 10tabletiek,takže celý ten blister. :)


Slim Anti-hlad Strážca Hladu

Pre ľudí ktorý sledujú svoju váhu a majú ťažkosti v dodržiavaní diéty. Extrakt z Garcinie kambodžskej pomáha znižovať chuť do jedla,zvyšuje výkonnosť a výdrž pri fyzickej námahe. 
Môj názor:
Najprv som bola skeptická a neverila som tomu že tieto tabletky by mi mohli pomôcť aby som toľko nejedla ako zvyknem. Pre mňa osobne je hrozne ťažké držať nejakú diétu. Môjmu teľu chýbajú potom nejaké látky a ja som celý deň unavená a žiadna výdrž. Ale vďaka týmto žuvačkám sa to zmenilo. Mám menšiu chuť do jedla a naozaj vydržím viac pri nejakej fyzickej námahe. Dúfam že chápete ako to myslím. 
Denná dávka je 10 krát denne,takže znova celý blister.Priaznivý efekt sa dostaví po 20 minútovom žutí po jedle a pití. 


 Drive Energy Zdroj Energie
Táto žuvačka je pre ľudí ktorý potrebujú ďalšie zdroje energie a starostlivosť o zdravie zubov. Kofeín stimuluje duševnú a telesnú výkonnosť, zlepšuje koncentráciu a reakčne rýchlosť. 
Môj názor:
Na cvičenie používam skôr tabletky a rovnako som bola skeptická k týmto žuvačkám ako aj k predošlým. 
Avšak keď som si ju dala pred tréningom a najprv doobeda,divila som sa. Mala som viacej energie rovnako ako pri svojom nápoji ktorý si dávam pred cvičením. Vždy to striedam,buď tabletka alebo nápoj,ale vo fitku som vybrala žuvačku a dala šancu ukázať sa. Nesklamala a naozaj som si perfektne zacvičila. Mala som viac výdrže a hlavne som si dala poriadny tréning. 
Denná dávka 3x denne. Takže ráno poobede a večer môžete. 


Diet Grazie Štíhla Línia

Pre ľudí,ktorý sledujú svoju stravu a vedú zdravý životný štýl. Garcinia cambogia extrakt v žuvačke, pomáha znižovať chuť do jedla, zlepšuje metabolizmus a spomaľuje tvorbu tukového tkaniva. L-karnitín pomáha zvyšovať metabolizmus,rýchlosť a spaľovanie tukov. 
Môj názor:
Je málo jedincov ktorý majú rýchli metabolizmus a my ktorý ho nemáme tak si tú krásnu postavu musíme proste odmakať. Ale nie všetci máme na to čas a chuť. Bolo už veľa rôznych diet ale žiadny výsledok. Skúste zmeniť celkovo životosprávu a dopriať si tieto žuvačky ako doplnok. Znížili mi chuť do jedla a naozaj zlepšuje metabolizmus. A znova tam je môj obľúbený L-karnitín ktorý napomáha spaľovať tuky. 
Denná dávka 10 žuvačiek denne. 


A ako posledné tu mám:

L-theanin Anti-stress buď v pohode

Pre ľudí, ktorý sa ocitli v stresových situáciach súvisiacich s rokmi, rozprávaním na verejnosti, skúškami. Špeciálne zložky obsiahnuté v zložení žuvačky,majú upokojujúci účinok,pomáha redukovať strach a zvyšuje odolnosť organizmu voči stresu. Tiež  zlepšuje koncentráciu a duševnú výkonnosť. 
Môj názor:
Túto žuvačku som nemala kedy skúsiť pretože taká situácia sa ešte nekonala. Avšak škola volá drahé deti a budeme sa musieť nejako pred písomkou upokojiť,pred stresom že nás vyvolá. Myslím že tieto žuvačky sú ako robené do školy. Veľmi sa teším keď ich skúsim a určite vám dám vedieť ako fungujú. 


Dúfam že sa článok páčil,ja som veľmi rada za každé prečítanie a pozretie. A aký máte názor vy na tieto žuvačky? Skúsite ich? Onedlho by mala byť Giveaway na blogu s týmito žuvačkami tak sa pripravte. :) 
Krásny deň vám prajem a teším sa na vaše komentáre. 

Komentáre

Zverejnenie komentára