Stoklasa #2

Dobré ránko alebo skôr dobré dopoludnie? 
Pre mňa možno  ešte ráno.  Máme tu víkend ale s veľkým sklamaním,absolútne som nepočítala s tým že bude pršať a s priateľom sme mali toľko plánov na dnešok ale bohužiaľ sa to všetko zvrtlo inak a tak vám napíšem ďalší článok. 

Dnešný článok bude o známom eshope stoklasa-sk.sk Už ste sa mohli o ňom dočítať v dávnejšom článku:http://m2betka.blogspot.sk/2015/08/prakticka-tasticka.html

 Prišiel mi do nich tento krásny náramok s prsteňom.  Mám z nich obrovskú radosť,pretože zbožňujem takéto náramky a prstienky. Hodia sa skôr na Jar a Leto, ale viem že ich využijem ešte v slnečných dňoch. Aspoň dúfam že ešte nejaké slnečné dni budú.
Jednoznačne sa hodí  náramok na nejaké rande alebo romantickú večeru. Je to také jemnučké a vážne moc krásne. Hodí sa k šatám alebo aj k nejakým legínam s voľnejším a dlhším vrškom,buď biely alebo jemnučko ružový.
http://www.stoklasa-sk.sk/naramok-a-prsten-s-kvetmi-sada-x136661

Čo sa týka materiálu je to bižuterní kov.
Farba kovu je zlatá.
Je to univerzálna veľkosť ale pre porovnanie priemer náramku je 6,1cm a priemer prsteňa je 1,8cm. Nemusíte sa však báť, prstienok sa dá roztiahnuť ale aj zúžiť. Náramok ma šikovne riešené zapínanie.


Aj moja rybka chcela byť v zábere tak sa mi tam nastylovala.
Mala som tento náramok z prstienkom v škole a stále som musela pozerať na tie kvetinky. Tá farba je proste perfektná. Nemala som moc rada kvetinky ale keď sú na takomto náramku neodolala som im.
Nesmiem zabudnúť na cenu náramku. Stojí 202korún a v eurách to je 7,95€.

Páči sa vám tento set? Čo naň hovoríte? Kúpili by ste si ho alebo nie? :) 

Komentáre

Zverejnenie komentára