Prejdite sa so mnou

Krásny večer vám prajem.

Hrabala som sa v notebooku a našla som pár fotiek z nášho večerného mesta. Je to teda mesto Piešťany a ja už celkom dávno som sa tam vybrala sama na prechádzku. 

Niekedy je lepšie len tak vypadnúť,nestarať sa do ničoho,nezaťažovať hlavu ale najhlavnejšie je si oddýchnuť. Veľa ľudí sa stále niekam ponáhľa a stále niekde behá,nieje čas na ostatných a ani na samého seba. Verte tomu že takáto večerná prechádza prospeje každému. 

Bolo mi divné ísť samej do mesta,ale stretnete tam veľa nových ľudí a je to celkovo iná atmosféra. Všetok svet okolo seba vnímate inak keď máte okolo seba len pár ľudí,miesto nejakých 200ľudí. 
Piešťany sú krásne mesto,ale nie tak dokonalé,nič v živote nieje dokonalé.














Komentáre

  1. Juuuj, ja milujem fontány, strašne rada sa na ne pozerám, obzvlášť na tie s farebným osvetlením.. Škoda že u nás je v meste, resp. v centre mesta, len jedna fontána a aj to taká kus nudná.. Akože je pekná, no ale nesvieti ani nič iné nerobí, iba strieka vodu z úst zvieratiek :-D Pamätám ako sme na dovolenke v Španielsku (alebo Grécku, teraz si nie som istá) boli na "predstavení" spievajúcej fontány.. To ti bol neskutočný zážitok, úžasné niečo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máte tam krásnu fontánu :) Ja bývam v takom malom mestečku (mi to tak voláme, no vraj to je dedina :D) no máme tu aj zdravotné stredisko, krásne námestie a hlavne po toľkých rokoch výstavby aj fontánu :) Nie je veľká, ale veľmi pekná :)

    Romi- www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty osvětlené fontány máme i u nás a jsou nádherné. Taky jsem se na ně byla už několikrát k večeru podívat a nafotit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty fontánky jsou pěkné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pozerám a fotky a pýtam sa sama seba, veď to sú Piešťany nie ? Idem kuknúť text a áno :) Je to naozaj krásne mesto a vraciam sa tam každý rok aspon 5-krát :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára