Pokecáme si?

Facebook page:Betty Blog
Instagram: bettybong
Ask: Bettyblog
e-mail:betty.behanova@gmail,com

Ahojky krásky. Tie ktorým nevadia o trošku dlhšie články,tak budem rada keď si prečítate tento článok. Občas sa musím vykecať a vysvetliť pár vecí ohľadom hlavne blogu a iných vecí. každá žena sa potrebuje vykecať a ja nie som iná a tiež sa potrebujem vykecať. :D Už sa zamotávam v tomto začiatku. Poviem vám niečom najprv zo života a potom veci ktoré sa týkajú blogu. Chcem vám prezradiť pár vecí,že aké články budú a nebojte sa v tomto článku budú aj fotky. Tak baby vezmite čaj a ide sa na to.

Prvou vecou ktorou by som chcela začať je škola. Celkom ťažko som sa dostala do toho istého režimu ako predtým a ledva rozdýchavam to že mám v stredu a vo štvrtok 8 hodín. V piatok je to našťastie len 7 ale aj tak to je nič moc. V pondelok a utorok mám prax čo mi dosť vyhovuje. Najhorší deň v týždni sa mi začne skvelo. :) Pribudlo mi niekoľko nových predmetov a zas niektoré mi ubudli. Najviac mi bude chýbať psychológia. Avšak som rada že na niektorých predmetoch mám takých učiteľov,ktorých mám fakt rada a viem že naučia.

Druhá vec zo života je posilka. Chcela som sa vás opýtať či by ste chceli aby som robila články o cvičení? Napríklad aké cviky ja robím a podobne... Určite mi dajte vedieť do komentáru. Chcem vedieť aj váš názor aby som vedela aký článok z tejto témy by vás bavil alebo aký by ste si chceli prečítať aby ste sa dozvedeli niečo na čo neviete odpoveď. Najprv som robila články s obrázkami z internetu ale teraz to už budú normálne moje fotky kde vám budem ukazovať tie cviky.

Čo sa týka ešte motocrossu neviem či by vás bavili články aj tohto typu. Poprípade aj články iného typu. Aké by ste si chceli prečítať na tomto blogu. Či už kozmetika,móda a takéto.
Motocrossu preto,že s priateľom mávame teraz dosť tréningov a či by ste chceli občas nejaký článok z tohto tréningu.

A prechádzam k informáciam k blogu.

Prvá informácia je, že budem robiť aj články typu fashion. Takže outfity,moje obľúbene oblečenie zo šatníka a podobné veci. Ale chcem s tým začať až na jeseň alebo zimu. Čo na to hovoríte? Prijali by ste takýto článok?

Čo sa týka spolupráci.
Ako vám to vysvetliť.
Uff...tak takto....bude ešte zopár článkov o spoluprácach. Sú to naozaj spolupráce a produkty o ktorých vás chcem informovať a je to už na tej firme či mi chcú niečo poskytnúť alebo nie. Je to celkom ťažké vysvetliť aby ste to nebrali zle a nemali ma za novodobú blogovú prostitútku.

Aké články vás čakajú v priebehu mesiaca?
Sú to teda spolupráce najprv: SWG gum,esperia,dmdrogerie,stoklasa,eastpak,Mary kay.
A čo sa týka už tých normálnych sú to: new in september,ranná a večerná rutina cez školu,moj týždeň vo fotkách,ako sa starám o svoje vlasy,ako sa starám o svoju pleť,neviem ešte na 100percent ale možno aj nejaké líčenie,no a teda na záver mesiaca by som chcela urobiť outfit ktorý som si obľúbila za tento mesiac.

Chcem sa vás ešte opýtať či by ste chceli room tour a ako skladujem kozmetiku?

Ďakujem že ma chápete a čítate môj blog už dosť dlho. Som vďačná za každého nového čitateľa a na každý jeden komentár ktorý mi napíšete na blogu.

Komentáre

  1. Vysvetľovať ľuďom veci o spoluprácii, pokiaľ oni nemajú blog je naozaj ťažké a asi aj zbytočné. Vždy sa nájde niekto, kto to nepochopí a bude písať somariny v komentároch.
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak skladuješ kosmetiku by mě hodně zajímalo, takové články se mi docela dost líbí. A sem tam něco z motokrosu klidně můžeš taky přidat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcem články o motocrosse :D Tiež tento šport milujem, bývalí priateľ jazdí... Nejako to vo mne zostalo, no sama by som sa nato nikdy nedala :D

    Inak bola si zatagovaná na mojom blogu :) Dúfam, že nevadí :)
    http://life-by-romi.blogspot.sk/2015/09/tag-spat-v-skole-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě by bavily outfity a také ty fitness články :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára