New In September

A máme tu pomaly koniec ďalšieho mesiaca. A ako viete tak každý mesiac robím toto new in. Ani tento mesiac nieje výnimka a tiež je new in. Veľmi rada čítam tieto články a preto ich aj ja robím každý mesiac. Je to pre mňa veľká inšpirácia a aspoň si popremýšľam čo by som si kúpila ďalší mesiac. Dúfam že sa článok bude páčiť.

Oblečenie
Mám tu z oblečenia 5 kúskov. 

Prvým kúskom je  vytúžená košeľa. Už dlho som hľadala košeľu ktorá sa mne bude páčiť a ktorá mi aj sadne. Našla som túto je z New Yourkera a stála 15,98€. Myslím :D

Ako druhý kúsok tu mám nohavice. Áno potrebovala som nejaké čierne pretože som mala len čierne legíny ale cez zimu nemôžem chodiť  v obyčajných legínach ktoré sú tenké a tak namiesto nich mám tieto nohavice. Boli myslím že za 15,98€ ale neviem to presne :(  A tiež sú z New Yourker.

Vec ktorá bola veľmi nutná na mojom wishliste je podprsenka na cvičenie. Bolo to fakt nutné a ja som hľadala nejakú čo mi pekne sadne a bude mi v nej fajn. Voči týmto podprsenkám som bola skeptická ale skúsila som to a je perfektná. vyhovuje mi a netlačí tak ako som myslela.
Stála 7€ a je z New Yourker.

Ešte včera som zašla do New Yourkera a nutne som hľadala nejaké mikiny. Milujem mikiny ktoré sú bez kapuce a len cez hlavu. Dá sa povedať že sú to aj také svetre ale skôr mikiny. Mne osobne sa najviac páčila táto, just chill it's friday. :) Čo na ňu hovoríte? Majú ich tam naozaj dosť a aj v iných farbách. Cena: 9,95€

Veľkou nutnosťou okrem podprsenky na cvičenie bolo obyčajné čierne tričko s dlhým rukávom. Mala som len biele,ružové a nejaké pásikové ale čierna a biela proste patria do šatníku. dá s apovedať že sú to také základy šatníku.
Cena: 5,98€


Doplnky
Sú to doplnky k oblečeniu. 

A keďže som si chcela urobiť nejaká pekný outfit tak som doplnila ku košeli a čiernim nohaviciam ešte čiernu šatku. Ak sa správne namaľujem tak ten outfit sa mi veľmi páči. Táto šatka je fakt dosť praktická a dá sa používať hocijako. Je z New Yourker a stála 2€. 

A práve zisťujem že hlavný obchod ktorý som navštevovala je New Yourker pretože aj táto vec bude z tohto obchodu. A to som si hovorila že do New Yourkeru už nepôjdem nakupovať pretože mám odtiaľ už hrozne moc vecí,ale tak stále sa tam vraciam. Kúpila som si tam túto šedú čiapku. Už začínam znova z čiapkami. Neuveriteľné so mnou. Mám ich už toľko a stále pribúdajú nové. :D To som celá ja,čo už. Stála nejakých 5€. 

Kozmetika 
Z kozmetiky sú to dva produkty. 

Vždy som hrozne túžila po eos balzámiku  a ako som si kúpila prvý,tak tento mesiac pribudli k nemu ešte dva ďalšie. Mám z nich obrovskú radosť a moc mi vyhovujú. Celkovo tieto eos balzámiky mi asi vyhovujú najviac plus baby lips. Mám ich zo stránky eosbalzamik.sk.

Knihy 
Dosť nezvyčajná vec u mňa sú knihy. Dosť sa divím že ja som si niečo také kúpila ale zamilovala som sa do čítania a tak stále len čítam a čítam. 

Ako prvú knižku tu mám od spisovateľky Gayle Formanovej. Možno že už podľa názvu ste zistili že sa jedná knižku If I Stay, V slovenskom jazyku Zostaň so mnou. Rozhodla som si ju prečítať a neľutujem. Vážne. Tá ktorá ste ju nečítali jednoznačne doporučujem. Mám ju z Panta Rhei a stála 9,90€

A druhá časť nesmie chýbať a to Kam zmizla. Kúpila som obi dve naraz. Mala som ich prečítané za dva alebo tri týždne. 
Tiež Panta Rhei  a za 12,90€

A tretia knižka je od môjho priateľa. Je veľmi rád že čítam a snaží sa ma v tom podporovať. Kúpil mi dosť známu knižku a to Papierové mestá od Johna Greena. Určite viete že tento spisovateľ napísal aj Hviezdy nám nepriali. Je to fakt perfektný spisovateľ. Túto knihu som začala čítať ešte len pred dvoma dňami takže neviem povedať aká je. 
Panta Rhey a cena myslím že 9,90€


Doplnok do bytu
Mám tu iba jednu vec. 

Včera som si ešte stihla kúpiť v Pepcu takýto obraz. Je tam písane Life is Good. Hrozne moc sa mi páčil a nemohla som ho tam proste nechať. Už z predošlých článkov možno viete že milujem bicykle. :)
Cena 2,49€

Komentáre

  1. Ten obraz je krásný! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mikča a košila jsou super.. :-) pěkné kousky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/recenze-ruzove-kosmetiky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné veci si si kúpila :) aj ja mám takú podobnú košeľu
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá košeľa je ale krásna ! ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné věci. Věřím, že sis udělala obrovskou radost. Hodně se mi líbí košile, čepice, šátek a mikina. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To oblečení je úžasný :) I ostatní věci jsou pěkné. Hodně bych uvítala outfitový článek s tímto oblečením (košile, rifle, čepice) + jakékoli další věci :) Máš super blog! Girl Online

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára