Mary Kay

Ja kozmetiku proste zbožňuje,netrápi ma ani tak značka ako výrobok samotný,to aký má pigment,ako dlho vydrží, či ma z neho nebudú štípať oči a ani celkovo pleť...
Je jedna značka ktorá je vážne dosť ospevovaná a dosť obľúbená. Samozrejme to ospevovaná bolo myslené v dobrom. Tejto kozmetike nemám čo vytknúť a mám ju hrozne rada,už som sa s ňou raz stretla keď som bola mladšia a vážne som s ňou bola spokojná. Nezmenilo sa to ani teraz a keď som vtedy od nich mala pečujúcu kozmetiku,tak tento krát to je dekoratívna.

Už podľa názvu článku viete že ide o kozmetiku Mary Kay. Myslím že aj vy ju dobre poznáte a dúfam že vám ju ja trošku priblížim.

Ideme na to....

Ako prvú vec vám chcem predstaviť duo minerálnych farieb na líca. Cena 19€
http://www.marykay.sk/sk-SK/Mary-Kay-Duo-mineralnych-farieb-na-lica/Ripe-Watermelon/120232.partId

Každá táto paleta obsahuje krásny odtieň na líca+ svetlý perleťový odtieň,ktorý pomáha zvýrazniť lícne kosti.
Veľmi rada používam túto lícenku. páči sa mi jej farba a hlavne jej výdrž. Tá farba mi príde taká prírodná,ale to záleží vždy od toho koľko si jej dáte na líčka,samozrejme druhý odtieň ktorý je na zvýraznenie lícnych kostí som si tiež obľúbila. Veľmi krásne to vyzerá na pleti. Môžete si dať buď väčšiu vrstvu,ktoré skôr doporučujem k večernému líčeniu a cez deň takú jemnučkú malú vrstvu.
Som s výdržou hlavne spokojná,keď som testovala očné tiene spolu s touto lícenkou stala sa mi jedna vec s ktorou som nepočítala. O tej veci sa dozviete pri očných tieňoch.



Ďalšia vec ktorú som si moc obľúbila je Transparentný rúž. Cena 17,50€
http://www.marykay.sk/sk-SK/True-Dimensions-Transparentny-ruz/Magenta-Chill/140723.partId

Hneď ako som ho uvidela vedela som že to bude láska na prvý pohľad. Začnem balením ktoré je tak neskutočné obyčajné ale pritom krásne. Ja viem že tu píšem o týchto produktoch ako keby som dostala za to milióny ale ja mám z toho taký pocit a proste veľkú radosť,tak snáď ma chápete.
Takže skončila som pri tom aký je obal. Musím uznať že celkový vzhľad je fakt krásny a už na prvý pohľad vás očarí a budete chcieť vedieť aký to je odtieň a navyše ma tento rúž očaril aj vďaka tomu že som ho videla u nejakej druhej blogerky. Vďaka nej som ho aj vedela otvoriť. Čo sa týka samotného rúžu,je samozrejme jemný čo sa mi moc páči,nieje nijako extra výrazný a pôsobí prirodzene. Výdrž moc neviem keďže som buď jedla alebo pila.



A posledný produkt ktorý tu mám je Trio Očných Tieňov. Cena 11,70€
http://www.marykay.sk/sk-SK/Dekorativna-kozmetika/Mary-Kay-At-Play/Mary-Kay-At-Play-Trio-ocnych-tienov/Purple-Eclipse/200510.partId?eCatId=11820

A už teraz vám poviem tú vec ktorá sa mi stala spolu s lícenkou. Tie tiene majú tak dobrú výdrž že som nechápala. Namaľovala som sa s nimi okolo 4tej poobede,šli sme von,na chatu a tam sme aj spali. Ráno som sa zobudila pretože ja lenivý človek som sa akože nestihla odmaľovať a nechala som to tak. Ráno sa zobudím a vyzerala som presne tak ako keď som sa s nimi namaľovala o 4tej deň predtým. Celkom som sa tomu smiala pretože sa mi to ešte nestalo.
Čo sa týka samotných tieňov tie ich farbičky sú fakt úžasne pigmentované a celkovo krásne spolu ladia. Nemusím si dať na štetec veľa farby aby mi to chytilo pekne.



So všetkými produktmi od tejto značky som vážne spokojná a jednoznačne si od nej ešte niečo kúpim. Premýšľam nad púdrom. Máte aj vy niečo od tejto značky? Ak áno tak čo? A ako ste s tým spokojné?

Komentáre

  1. Já nevím, asi bych šla rovnou do Benefitu než do M.K ale mamka si nemůže vynachválit řasenku I love. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od MK používam púder a ceruzku na obočie a som s nimi veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rtěnka vypadá velmi podobně jako od Urban Decay :) také bych chtěla zkusit něco od Mary Kay

    Týnka z blogu Live and Love

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára