Insta Diary

Ahojky. 
Viem že pred nedávnom sme tu mali už insta diary ale dnes chcem znova urobiť tento článok. Dôvod je taký že v nedeľu nechcem robiť nejaké články týkajúce sa spolupráce alebo celkovo naplánovaných článkov. Nechcem vám hovoriť aké články vás budú v ktorý deň čakať. :) Snáď chápete.

Ako si inak užívate jeseň? Ja už čajíčkujem ale je mi smutno za teplým počasím:(.

Trošku som sa zamilovala do eosov. 
Konečne som sa rozčítala :) Bolo na čase. Určite doporučujem tieto knihy. Tam kde je ten text,je to knížka if i stay, pod ním kam zmizla,takžde druhá časť a samozrejme papierové mestá. 
Vrhla som sa naplno do cvičenia. Snáď budúce leto bude vysnívaná postava :). A ehm...tá na ľavo dole,,,,to tak vyzerá keď som sama v šatni :D.
Drink z Wow u nás v Piešťanoch a papania v škole. :)
V Piešťanoch máme perfektnú čajovňu. 
A samozrejme školské prostredie. :(

Komentáre

  1. Super fotky :) Takéto články mám rada :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě teda teplo vůbec nechybí. :-) Pěkné fotky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Taky budu muset do školy chodit vybavená ovocem a jíst zdravěji. :) Girl Online

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky :) Taky budu muset do školy chodit vybavená ovocem a jíst zdravěji. :) Girl Online

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára