Insta diary

Ahojte krásky. Dnes to bude len Insta diary a zajtra už poriadny článok ale neprezradím aký. Dnes som celé doobedie upratovala a plánovala články do konca mesiaca. Ešte stále som chorá čo som fakt nešťastná ale dúfam že do stredy to bude v poriadku. Chcem vám ešte pripomenúť že na mojom blogu prebieha Giveaway do ktorej sa určite zapojte budem moc rada. :) Odkaz na GA: http://m2betka.blogspot.sk/2015/08/giveaway.html

A aké máte vy dni? Ste zdravé? A aké sú vaše dni v škole? Zvládate to alebo ešte ste sa nedostali do toho školského režimu? :D Ja teda ešte nie :D. Určite mi dajte vedieť do komentárov. :)



S mojou láskou na pretekoch v Gbeloch.
So Simonkou vécková selfie.
Menšia selfie pred praxou.
A posledná. Nazvala som ju že ja udávam štýl. Po vystrihovaní nechtu. 

Motocross na Ahoji, obydve hore.
A dolné sme sa boli s láskou povoziť.

Veľká fotka sú samozrejme naše ruky s páskami, keď sme šli včera na majstrovstvá Slovenska. 
Horná je z pretekov v Gbeloch 
Dolná. Keď sa bolo trénovať na Modrovke. 

Horná v ľavo. Fitness Bella.
Horná na pravo. Posilka.
Dolná ľavá po fitness bella.
Pravá dolná chystám sa do posilky. 

So Simonkou v prvý školský deň.
Vedľa cesta autobusom v prvý školský deň.
Spodná ľavá keď sme dostávali učebnice. Snáď keď si na konci roka pozriem túto fotku tak si spomeniem či som nejakú učebnicu nestratila :D. 
A posledná knižka v škole nesmie chýbať s mojím obľúbeným peračníkom.
Priznávam sa Milujem hasičské autá. Možno raz budem hasič. :D
A druhá v Kálnici včera po pretekoch v Beckove. 

Hneď po príchode domov keď som si kúpila tieto knižky. 
3 obľúbené produkty na pleť,už ste sa o nich mohli dočítať na blogu.
Štetce z Dresslinku. O nich ešte len bude článok. 
A posledná DMko spolupráca ako každý mesiac. Článok tiež ešte len bude. :) 

Komentáre

  1. Takové články mám moc ráda. Pěkné fotky. Brzy se uzdrav, já už mám školu naštěstí za sebou. :-) Těším se na článek, štětce vypadají hezky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára