Haul Dresslink

Ahojte krásky. Dnes by som vám chcela ukázať 3 veci ktoré mám z eshopu dresslink. Odkaz na tento eshop:http://www.dresslink.com/ Nesmiem vám však už hneď na začiatku povedať že ak zadáte kód Blog15 budete mať 10% zľavu.
Spolupracujem momentálne aj s dresslinkom a tak mi ponúkli že si môžem u nich vybrať veci do určitej sumy. Vyšli mi teda tieto 3 avšak jedna vec mi je malá čo som naozaj smutná dosť. :(

Ako prvú vec vám predstavím tu ktorá mi je bohužiaľ malá. Sú to tieto legíny ktoré by mali formovať zadok. Objednala som si ich vo veľkosti M. Avšak zabudla som že ony majú iné číslovanie tak snáď sa nájde niekto komu budú dobré. Typovala by som ich na našu veľkosť S až XS. Sú čierne ale nájdete ich tam v rôznych farbách. Čo sa týka materiálu nieje najhorší ale tieto gate sú vlastne také legíny. Takže si predstavte legínový materiál.
Odkaz na Legíny.

Ako druhé som si vybrala na budúce leto takéto krásne kraťasky. Videla som podobné u Tínuš Trešničkové. Veľmi sa mi páčia na nich tie kvetiny a čierne guličky. Tieto som si tiež objednala vo veľkosti M a sú mi dobré. Našťastie. Mala som ich už aj na sebe a je to vážne super materiál,neškriabe a hlavne je vzdušný. Hodí sa k jednofarebným tielkam a našťastie k jednej mojej kabelke. :) hihi. Aký máte názor vy na tieto kraťasy? Vedeli by ste si ich predstaviť na sebe? na ďalšie leto sa môžete tešiť na outfity s týmito kraťasmi.
Odkaz na kraťasy.


A ako posledné a najobľúbenejšie sú štetce. Videla som ich už naozaj u hrozne veľa youtuberiek a oni vraveli že sú s nimi spokojné,tak prečo aby som to nevyskúšala aj ja,no nie? Musím povedať že sú to asi najlepšie štetce aké mám zatiaľ doma. vybrala som si ich v bielej farbe a môžete sa tešiť na samostatný článok o týchto štetcoch. Už viem o čom hovorili ostatné youtuberky. Veľmi rada sa s nimi maľujem,sú naozaj jemnučké a nevypadávajú hlavne štetinky. Sú to 4 na púder,bronzér lícenku a make up, a 4 na očné tiene. Viac sa teda o nich dočítate v samostatnom článku.
Štetce v balení:
 Round Face Brush
Round Angled Face Brush
Flat Foundation Face Brush
The length of Long handle brush :18cm
Small Taper Eye Brush
Small Round Eye Brush
Small Flat Eye Brush
Small Angled Eye Brush
Odkaz na štetce.


Komentáre

  1. Tie kraťase majú krásny print :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné věci! ty štětce jsou suprové, jinak z dresslinku jsem objednávala minulý rok a až na nějaké výjimky jsem moc spokojená! objednala bych si znovu, ale byl docela problém s proclením, tak nevím, jestli se mi to chce opět absolvovat :/

    gingersmile.blogspot,cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super haul !! :) tie štetce vyzerajú super :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára