EOSík


Neviem či len ja alebo aj vy ste taký blázni do eosov. Ja ich zbožňujem a keby môžem tak vykúpim všetky eosy. :D Zatiaľ mám iba jeden ale dúfam že čoskoro ich bude pribúdať stále viac a viac. Na leto som mala Pomegranate Raspberry a musím povedať že som s ním bola hrozne moc spokojná. Navyše som blázon ako do eosov tak aj do balzámov celkovo.

Našla som jeden začínajúci eshopík s týmito Eos vecami. Nájdete tam Krémy na ruky,Krémy na holenie a samozrejme eos balzámiky. Dokonca tam nájdete aj  pack kde ich je 5 a myslím že za dosť prijateľnú cenu. 


Hľadám teraz eos ktorý budem používať na zimu a premýšľam stále nad Sweet Mint. Čo na neho hovoríte? :) Máte ho už niektorá? 
A nezabudnite ich sledovať aj na facebooku kde prebieha súťaž o jeden eos balzámik. :)
https://www.facebook.com/eosbalzamik




Nakoniec som si tento mint kúpila a prišiel mi za dva dni. Cena eosu je 5,90€ a komunikácia s pánom z eshopu je fakt skvelá. Odpoveď som dostala ihneď. Musím vážne pochváliť. A hlavne doporučujem si objednať z tohto eshopu. :-) Som naozaj moc spokojná.

Komentáre

  1. Já jsem od nich vyzkoušela krém na ruce a ten byl skvělý. S balzámem na rty jsem už moc spokojená nebyla. Mám summer fruit a moc mi nevoní.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som eos mánii nejako nepodlahla, ale jeden vlastním :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. eos je skvělý, poslední dobou po něm docela toužím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. eosy mám moc ráda. pěkně voní, dobře chutnají a balení je roztomilé... samozřejmě jsou přírodní, ale to nějak nezkoumám.. :D doma mám eosy 2 a plánuji si objednat 2pack :3

    gingersmile.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zo zaciatku to bol fakt boom a aj ja som po eosku prahla, ale ked som zanho vysolila 7 eur, zistila som, ze to nie je ziadny zazrak, ale obycajny zato sakra predrazeny balzam. A este lepsie na tom je, ze vsetky vonaju rovnak, to je fakt top. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára