Žltá-Modrá

Žltá- Modrá
Ahojte krásky. Dnešný článok bude o produktoch od značky Balea. Dobre viete že už od začiatku tohto roku spolupracujem s DM drogériou. Každý mesiac na mojom blogu sa dozvedáte ako prvý o novinkách značky Balea. Vždy prídu z niečim nový a skvelým. Veď posúďte samé, nieje táto značka perfektná? A navyše je lacná. Polka vecí ktoré mám z pečujúcej kozmetiky je od tejto značky. 

Dnes som spojila minulý mesiac s týmto. Minulý mesiac mi prišla táto šikovná vecička do kabelky ktorá je vlastne, ako to ja volám, gulička pod pazuchy. Názov je Balea deo roll-on active. K letu patrí, povedzme si úprimne, celkom nadmerné potenie. Táto gulička je môj obľúbený pomocník, ktorého nosím stále so sebou. Či už do plážovej tašky,kabelky,batohu keď idem na výlet alebo aj na stanovačky. 
Veľmi mi pomáha pri potení a táto gulička sa stala pre mňa produktom číslo 1 na leto. Vždy keď sa spotím stači si dať trošku pod pazušky a môžete pokojne pokračovať pri činnosti ktorú ste robili. Ak ste na prechádzke stačí odbehnúť na dámske, rýchlo dať a môžete pokojne ísť. Mne pomáha až tak že sa potom aspoň 2 hodinky nepotím vôbec. 
Obsah:50ml
Cena: 1,49€

A teraz už sa presúvam k tohto mesačným veciam. Tento mesiac sú to dve novinky. Ako prvú by som vám chcela predstaviť Balea osviežujúci sprej na tvár. Tento pomocník je najlepší pri vodu, a hlavne keď je vážne moc veľké teplo. Niečo takéto podobné som už mala a teraz keď mi to prišlo od Balea skákala som od šťastia. Beriem si ho stále keď chodíme na Váh u nás v Piešťanoch. Extrémne horúčavy nás síce nútia ísť do vody ale keď sa chcete opaľovať a nepohnúť sa je táto vecička perfektná. Rovnako ako aj na doma. Sedíte pri notebooku a je vám už horko, stačí mať pri sebe tohto pomocníka. Alebo v práci, pri rôznom športe a podobné. 
Avšak pre väčšiu účinnosť je dobré keď ho dáte do chladničky. Podľa názvu je to osviežujúci sprej na tvár ale je to aj na telo. 
Obsah: 150ml
Cena: 1,59€


A ako druhú vec tu mám úžasný sprchový gél. Jeho názov je Balea trblietavý sprchovací gél Shining Cococ s kokosovou vôňou. 
Hneď ako mi prišiel a ja som ho ovoňala,vedela som že budeme dobrý kamaráti. Obal tohto sprchového gélu je vážne krásny. Za obal určite odo mňa dostáva 1*. :)
Keď som sa s ním sprchovala ta vôňa sa na mne udržala ešte cca 30 minút. Podla názvu viete že má v sebe trblietky. Myslela som si že ich nebude vôbec vidieť na pokožke ale na moje prekvapenie bolo ich vidieť. Každý kto miluje vôňu kokosu určite doporučujem tento sprchový gél. 
Viete že Balea má veľa sprchových gélov a hlavne za skvelú cenu. Všetky mám veľmi rada a na leto je tento skvelý. Určite si ho kúpte,pretože tak dobrý sprchový gél za takú cenu nezoženiete. 
Obsah: 250ml
Cena: 0,99€



Čo poviete na tieto produkty? Ako sa vám páčia ? A hlavne ako vás oslovili? Už máte na nejaký zálusk? 

Komentáre

  1. Termální voda je můj podklad na léto.. :-) bez ní nemůžu být..:-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta osvěžující voda je skvělá, hodila se mi při 3denním výletě v Praze! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D tak to je super :) tie horka su neuprosne uz :( :D

      Odstrániť
  3. Značku Baleu mám moc ráda :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem Kokos a hento vonia naozaj svelo !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po tom sprcháči som dnes pokukovala v Dmke, ale namiesto neho som si kúpila telový krém od Baley :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Balea je skvělá a hezky voní.Zaujal mě osvěžující sprej, je to skvělý výrobek.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite ho vyskusaj :) a daj do chladnicky ked chces mat vacsi ucinok :)

      Odstrániť
  7. osvěžující sprej na obličej vypadá fakt super, něco takového potřebuji! :)
    pěkný blog, hned dávám odběr :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára