Všetci začínajú od začiatku ja začnem od konca

Ahojte krásky. Dnešný článok je po dlhej dobe o cvičení a celkovo fitness. Názov článku ani tak nenapovedá že ide o článok takéhoto typu, ale vysvetlím vám ako to myslím.
Veľa ľudí hovorí že začnú od začiatku, začnú znova chudnúť,znova cvičiť,znova sa zdravo stravovať a takto by to mohlo pokračovať do nekonečna. Ja však začínam od konca a to znamená že tam kde som v cvičení skončila aj pokračujem. Nič nové stále ten plán ktorý mám na cvičenie platí, nič sa nemení. Dokonca ani to že v pondelok cvičím nohy a zadok,streda že cvičím ruky a chrbát proste nemením svoje cvičebné zvyky.


Veľa ľudí si poviem začnem cvičiť až zajtra,začnem o týždeň keď bude lepšie počasie. Avšak ja nie som svätá a ja som to teraz cez leto pekne zanedbávala. A to sa aj ukázalo na mne. Bola to veľká chyba nechať všetko tak. Späť k tomu čo som hovorila. Že si ľudia povedia že až zajtra alebo budúci týždeň. Je to chyba. A ak nemáte momentálne financie na to fitko alebo posilku,stiahnite si aplikáciu nejakú do telefónu.

Najprv si však pred týmto všetkým musíte stanoviť svoje ciele a rozhodnúť sa či idete naozaj do toho plnou silou a či máte dosť silnú volu na to aby ste dokázali v tom aj pokračovať. Začiatky sú najťažšie, ako vo všetkom. Budete sa musieť prinúťiť chodiť do fitka,budete si musieť odoprieť obľúbené čokolády a veľa iných vecí ktoré vám škodia a s ktorých priberáte.

Mne osobne to celkom dlho trvalo než som sa takéto veci odnaučila ale musím sa priznať pár krát som zhrešila.

Urobte si plán. Napíšte si dni a už len k nim priradte kedy budete cvičiť nohy a ostatné časti tela. Napíšte si aj cviky, kľudne cvičte podľa aplikácii v telefónoch.
Počúvajte motivačnú hudbu popri cvičení.
Pred posilkou si pozrite motivačné videá,sledujte na instagrame ľudí ktorý cvičia. Noste pohodlné oblečenie s nejakými motivačnými nápismi.  Jednoducho sa snažte čo najviac motivovať,pretože motivácia je základ. Nikdy nepočúvaj druhých čo o tebe hovoria. Nenechaj sa odradiť ich rečami, ich reči ta majú posilniť. Makaj tak tvrdo ako len dokážeš.

Moja motivácia ako som už spomínala sú videá,rôzne citáty,obrázky,ľudia na instagrame,hudba a samozrejme pohodlné oblečenie. A hlavne keď chcete zdravo jesť píšte si či jete,a tak sa aj prinútite kupovať zdravé veci, nebude sa vám v zozname páčiť čokoláda ale jablko. Viete snáď čo myslím.

Toto je prvý z viacerých článkov o cvičení. Budú články s cvikmi,




Komentáre

  1. No, stále ostanem len pri tom blokovaní :-D Som mox lenivá :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuju za super článek. Ano, motivace je opravdu hodně důležitá. Já ji ovšem nedokážu udržet víc jak den, prostě každý den musí sníst něco nezdravého. Za prázdniny se mi povedl jeden kompletně zdravý den, jinak vždy sním něco, co nemám :( Taky se každý den nedokopu ke cvičení. Ale teď se zvedám od PC a jdu sakra už něco dělat ! Ještě jednou díky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musíš ísť aj cez mŕtvoly. Verím ti že ty to zvládneš :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára