Victoria Secret

Dlho som premýšľala či kúpiť parfém alebo body sprej,dospela som  k záveru že body sprej. Hľadala som po internete rôzne body spreje a natrafila som na stránku El nino.sk. Zadala som do vyhľadávania len tak zo srandy že Victoria Secret. Bolo tam veľa parfumov ale našla som tento body sprej a stál len 8,46€. 
Videla som ho u veľa blogeriek a potichu im závidela. Ako to krásne vyzerá na fotkách,ako sa hodí kľudne aj ako dekorácia. 


A potom to prišlo. Teraz všetky ruku na srdce a ktorá z vás by si tiež niečo vybrala od Victoria Secret. Dosť ma zaujal tento body sprej a tak šup s ním do košíku. Je to vôňa Peony & peach blossom, takže pivonka a broskyňový kvet. Má vážne prekrásnu vôňu. Sladunkú,no proste hodiacu sa na leto. 
Vôňa vydrží na tele tak približne 3 hodinky, ale keď si ho nastriekam na oblečenie cítim tento body sprej ešte na druhý deň. Čo sa týka balenia,musím uznať, že je naozaj vidieť,že je od Victoria Secret. Vôňa pre anjelikov. Je skutočne dosť ženské a myslím že každá si ho zamilujeme a bude nám ľúto ho vyhodiť keď body sprej minieme. 
Nebudem sa určite hanbiť ho vytiahnuť v škole, vo fitku alebo posilke,medzi ľuďmi vonku alebo na nákupoch s kamarátkou kde sa občas trošku zapotíme. 

Na záver by som určite chcela povedať že neľutujem, že mám tento body sprej. Som z neho proste moc nadšená a vždy sa veľmi teším keď idem von a nastriekam si ho na seba :). Keď ho miniem určite chcem kúpiť druhý,ale možno vyskúšam inú vôňu. 

A čo na tento body sprej hovoríte vy? :) Páči sa vám či už balenie ale aj vôňa? A ak máte aj vy takýto sprej dajte mi určite vedieť do komentára aký máte a nezabudnite mi napísať váš názor naň. 
Prajem vám krásny deň a budem sa tešiť na vaše komentáre. 

Komentáre

  1. Taky jsem tam na ně už párkrát koukala, ale nakonec jsem si ho pořídila při mé návštěvě Drážďan :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten body spray jsem vždycky strašně chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ráda sladké vůně, ale od VS mi připadají všechny až moc přeslazené, ale uží si jí :)

    Journey to the Victory

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá vážne skvelo!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)
    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Telové spreje od Victoria's Secret naozaj nádherne voňajú a dlho vydržia. Ja mám Secret Craving, ktorý vonia ako čierne ríbezle a celá vanilka a žijeme spolu už 2 roky :D
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ráda bych si od VS taky koupila nějaký body sprej, jenže problém je v tom že nemám v blízkosti žádný obchod kde bych si je mohla očuchat a přes internet si e kupovat nechci, když nevím, jak vonějí :( A nejhorší na tom je, že když už bych si ho chtěla koupit na letišti, tak akorát přijdu a vždy zavírají :/ grrr... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Počula som naň len samé chvály :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára