Tričko podľa seba

Ahojte všetci. Myslím že každý z nás má rád originálne tričká  a hlavne také, aké nemajú ľudia okolo nás. Chceme byť odlišný a nie rovnaký ako všetci. Hľadáme po internete rôzne tričká čo najodlišnejšie od tých z onchodov. Ja som našla stránku na ktorej nájdete naozaj krásne a odlišné tričká. Táto stránka sa volá T-shock. A na tomto eshope je hneď pár vecí skvelých.
Samozrejme, že tam su originálne tričká ktoré nikomu vo vašom okolí asi ani neuvidíte,môžete si vyrobiť vlastné tričko len stačí zapojiť trochu fantázie,môžete predávať vlastné tričká, všetko o tomto sa dočítate tu.

Aké tričká tam nájdete?
Podľa športov,bike,pooledance,rybárčenie a rôzne takéto tričká.
Ďalej sú tam nejaké geek tričká, minecraft,onlyne everywhere a podobné.
Vtipné tričká: mimoni,pero,nie puma ale coma,tričko na ktorom je periodická tabuľka, takže filmové hlášky,marihuana,meme....
Udalosti: valentín,svadba,tehotenstvo,narodeniny, vianoce.
Ostatné: tričká pre páry, zvieratá,lebky,kravaty,hudba...

Tričká sú tam pre mužov, ženy ale aj pre deti.

Kvalita tričiek je naozaj skvelá a vôbec neškrábe na pokožke. Látka je 100% bavlna. Za čo som naozaj moc rada.

Ja som si vybrala z tohto eshopu krásne a originálne tričko. Určite všetci poznáme Starbucks coffe a toto tričko je menšia napodobenina. Je to Star wars Coffe. :D Príde mi to vážne vtipné a viem že nikto s môjho okolia ho nemá.
Cena tohto trička bola 12,90€. Ja som si objednala veľkosť M v bielej farbe ako môžete vidieť na fotke.
Nechcem nikoho urážať a ani si to neberte zle hlavne, ale toto Mko je tak trochu menšie Mko. Takže ak máte veľkosť M ale väčšie M tak si vezmite L. Aj keď sa toto tričko natiahne, tak aby ste sa v ňom necítili ako sardinka. Toto by som skôr povedala Väčšie S a menšie M.

Ako prať tieto tričká? Jednoznačne ho pred prvým nosením vyperte. Farebné textílie sa perú na 30tich stupňoch a biele textílie na 40tich stupňoch. Perte a žehlite naruby!!!



Komentáre

Zverejnenie komentára