Parfums #1

Ahojte. Toto je prvý z 3 článkov ktoré chystám. Všetky vzorky ktoré vám tu predstavím sú zo stránky parfums,ktoré mi boli zaslané na recenziu. Mám tu nejaké vzorky aj pre vás a tie nechcem otvárať. Vyhrať ich budete môcť v Giveaway ktorú chystám na konci prázdnin ako takú útechu k nástupu do ďalšieho ročníka,či už na základnej alebo strednej škole.
Dúfam že sa vám bude páčiť tento prvý ale aj ostatné dva články z tejto ako keby série článok o vzorkách z parfums.sk.

Dnes vám predstavím značku Biotherm,lacalut,Crest


Biotherm
Ako prvý produkt od značky Biotherm vám chcem predstaviť hĺbkovo hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť.
Už podľa názvu teda viete že je hĺbkovo hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť. Ja mám zmiešanú pleť,a túto vzorku som použila 4x. Ako dobre veľa z vás vie, tieto hydratačné krémy sa dávajú nie len na pleť ale aj na krk. Používala som ho ráno keď som si vyčistila pleť a musím uznať že je naozaj skvelý. Celí deň som mala krásne hydratovanú pleť.
Jeden deň som skúsila sa nalíčiť po nanesení tohto krému a musím naozaj uznať že moja pleť po odlíčení nebola tak suchá.
Čo o tomto kréme píšu na stránke?
Vyživujúci krém hydratuje normálnu až zmiešanú pleť do hĺbky bunkových vrstiev. Unikátne zloženie zabezpečuje 24 hodinovú hydratáciu, zdravý lesk a hodvábnu jemnosť pleti.
Aplikácia je jednoduchá:
Naneste ráno alebo večer na vyčistenú a pleť. Samozrejme toho krému nemusíte dávať veľa. Rozotierajte jemnými ťahmi od stredu tváre smerom do strán.
Cena 33,90€
Objem: 50ml
Je pre všetky vekové skupiny.


Ďalší krém ktorý by som vám chcela predstaviť od značky Biotherm denný hydratačný krém pre normálnu a zmiešanú pleť.  Tento krém som použila dva dni po tom ako som dopoužívala ten prvý. Zdal sa mi celkom podobný účinok ako som napísala pri prvom. Pleť ostala po ňom taká svieža. Tento krém podporuje imunitu pleti,a cítila som že tá pleť je chránená.
Čo o tomto kréme píšu na stránke?
Požiadavky moderného života môžu viesť k nevyváženému životnému štýlu. Stres, fajčenie, nedostatok tekutín, nezdravá strava s nedostatkom ovocia a zeleniny, znečistené prostredie, hlavne v mestách, zapríčiňujú rýchlejšie starnutie pokožky, dehydratáciu,  dôsledkom čoho pleť stráca lesk a energiu, je mdlá. Riešením sú prípravky z rady Skin Ergetic, ktoré pleť hydratujú, vyživujú, podporujú imunitu a odolnosť pleti, vytvárajú ochranný štít - bojujú proti toxínom a napomáhajú ich odbúravať z pleti.
Hydratačný krém s non-stop regeneračným a ochranným efektom. Obsahuje prírodné výťažky z ovocia a zeleniny, komplexný a dokonalý koktejl antioxidantov, ktoré intenzívne bojujú proti voľným radikálom a zároveň vyživujú pleť. Krém urýchľuje detoxikáciu pleti, posilňuje imunitný systém pokožky, pomáha odbúravať toxíny. Pôsobí ako zdroj bunečnej energie a regeneruje unavenú pleť. Vďaka krému Biotherm Skin Ergetic Anti-Ox Complex je predĺžený mladistvý vzhľad pleti. Viditeľné rozjasnenie, sviežosť a zamatová hebkosť. Neobsahuje parabény, farbivá, ani minerálny olej.

Cena: 34,90€
Objem: 50ml
Pre všetky vekové skupiny. 


Teraz tu máme niečo z nočných produktov. A je to Skin best night intenzívny nočný krém pre obnovu pevnosti pleti
Konzistencia je balzámová, je pre všetky typy pleti a pre všetky vekové skupiny. Pred spaním som si naniesla tento krém na vyčistenú pleť a trochu aj na krk. Ráno to bola celkom sranda pretože mávam ráno strašne mastnú pleť ale po tomto kréme až taká mastná nebola. Naozaj len trošku. Čo som sa divila. Pokožku som cítila takú zdravšiu. Ten pocit sa nedá poriadne opísať. Keď sa ráno zobudím cítim ako mám pleť takú ochabnutú, ale po tomto kréme som to necítila až tak moc. 
Cena: 44,20€
Objem: 50ml


A ako posledný produkt od značky Biotherm tu mám niečo na oči. Biotherm Aquasource očná starostlivosť s chladivým efektom
Z tohto gélu som naozaj moc prekvapená a je skvelý. Ja mám na oči krém ale tento gél je proste úžasný. Má chladivý účinok takže nanášanie a chvíľka po nanesení bola veľmi príjemná. Musím unať že gélová konzistencia mi vyhovuje viac než krémová a veľmi rozmýšľam nad týmto produktom. Tiež je pre všetky vekové skupiny čo ma teší a na všetky typy pleti. Naniesla som si ho ráno keď sa moje oči cítia dosť unavene a aj sú unavené. A ten chladivý efekt mi pomohol aspoň trošku sa zbaviť kruhov pod očami. 
Cena 26,20€
Objem: 15ml


Lacalut
Určite z reklám z televízie ale aj z vlastnej skúsenosti poznáte túto značku. Ja som dostala na vyskúšanie ústnu vodu lacalut white. 
Premýšľam nad jeho kúpou už len z dôvodu že mi pomáha pred krvácaním s ďasien a zápalmi. S týmto mám najväčší problém a som veľmi rada že táto vodička mi pomohla. Dúfam že aspoň na týždeň. Potom si kúpim už veľké balenie. Použila som ju raz po jedle namiesto umytia zubov a výsledok ma prekvapil. Používate aj vy túto ústnu vodičku? 
Čo o nej píšu na stránke? 
Kozmetika Lacalut | Lacalut - pre kompletné zdravie ústnej dutiny. Lacalut je kompletný rad starostlivosti o ústnu dutinu vyvinutá špeciálne pre ochranu pred častými zdravotnými problémami, ako sú paradentóza alebo krvácanie. .Značka prípravkov pre ústnu hygienu Lacalut je na slovenskom trhu už 16 rokov a zahŕňa v niekoľkých typových radoch zubné pasty pre deti i dospelých, zubné aj medzizubné kefky, ústne vody, prípravky pre "tretie zuby" a ďalšie doplnkové produkty.  Jednotlivé rady sa zameriavajú na špecifické účely, ako je napríklad šetrné bielenie zubov, starostlivosť o citlivé zuby alebo ochrana pred zápachom z úst.Veľmi úspešný je vďaka svojej unikátnej účinnosti napríklad rad Lacalut aktiv. Tí, ktorí si uvedomujú, že zdravie celého tela začína v ústnej dutine, volia pre starostlivosť o ňu Lacalut.
Cena: 5,90€
Objem: 300ml

Crest
S touto pastou som doteraz nemala žiadne skúsenosti. Vždy som si kupovala Colgate. Avšak teraz Colgate vystrieda Crest. Je to pasta pre citlivé zuby ako mám ja. Mala som po nej krásne biele zuby, chcela som vám to odfotografovať ale keď som sa hocijako snažila nebolo to vidieť na žiadnej fotke. Patrí medzi najobľúbenejšie spôsoby bielenia zubov doma. Nerozdráždila mi vôbec ďasná ako niektoré pasty. A v čom som najviac prieberčivá v pastách je to či štípe alebo nie, táto našťastie neštípe a to je veľké plus odo mňa pre túto pastu.
Cena:7,90€
Objem:116g


Zapáčil sa vám nejaký produkt? Alebo máte s nejakým produktom skúsenosť? Určite mi dajte vedieť do komentára. :) Krásny deň vám prajem.

Vaša Betty

Komentáre

  1. Ja z tejto stránky objednávam veľmi často :D A vzdy som spokojná :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ešte som zo žiadnej stránky neobjednávala žiadnu kozmetiku, ja ju mám radšej s kamennžch obchodov, všetko si musím pochytať a ovoňať :-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára