Kozmetika tohto leta

Ahojky krásky. Dnešný článok je o kozmetike ktorú som si obľúbila za toto leto. Je tu aj njaká dekoratívna a aj nejaká pečujúca. Dúfam že sa vám bude páčiť, a budem rada za každý váš komentár. PS: čoskoro sa môžete tešiť na Giveaway ako takú malú útechu že sa ide do školy. :)


Balzámy na pery.
Sú to 3 typy balzámov:
Eos: kúpila som ho od svojej kamarátky a od tej doby čo ho mám som si ho neskutočne moc obľúbila.hlavne preto, že mi krásne hydratuje pery a má prekrásnu vôňu.
Baby lips: Svoj prvý baby lips som dostala na meniny od priateľa minulý rok. Odvtedy som ho stále používala hlavne cez najväčšiu zimu, keď mi popraskali pery. Veľmi mi pomohol tento baby lips. Je to teda Hydrate,žltý je Intense care a electro je pink shock. Pink shock má dokonalú farbu a používam ho namiesto rúžu.
Carmex: vyhrala som ho v GA a cez najväčšie horká som ho nosila stále pri sebe a hlavne v dni keď som sa šla opaľovať alebo len tak som šla von. Má SPF 15 takžke veľké plus.

Púder.
Miss Sporty-So matte perfect stay.
Mám ho v odtieni 002 Medium.
Kupovala som ho v DMdrogerie. Bolo celkom ťažké vybrať presný odtieň, pretože svetlo ktoré je v tejto drogérii je tmavšie a pod ním vyzerá farba úplne inak. Ale ja som sa našťastie trafila a som moc rada. Čo je veľké plus že po tomto púdry sa mi nerobia vyrážky ako po iných :) Takže za to som neskutočne rada.



Lícenka.
Essence-silky touch blush.
Je v odtieni 60 life's a cherry.
Bola vo výpredaji a ja som nutne zháňala nejakú lícenku ktorú si vezmem do Kladna a ktorá bude dobrá cez leto. Našla som túto a povedala som si že to skúsim. Znova som ju kupovala v DMdrogérii a zas to svetlo. Ale keď som vyšla von uvidela som že podobnú som zháňala ale táto sa stala mojím obľúbencom hneď na druhý deň. Stačí len trošku po nej prejsť štetcom  len raz a hneď je vidieť tá krásna farba na líčkach. :) Je dosť pigmentovaná, čo si cením.

Korektor.
Essence-pure skin.
Odtieň 01 beige.
Mala som tendenciu tento korektor hrozne podceňovať pretože  mi tak nevyhovoval,čo nechápem. Ale teraz cez leto som mu dala šancu sa ukázať a dopadlo to na výbornú.
Kúpila som ho v Kladne v rossmane. Tento korektor je na druhom mieste ale v lete je na prvom. Avšak v zime je to Catrice. Ale článok o Kozmetike zimy tiež bude. :)


Riasenka.
Miss Sporty-pump up booster 24h
Táto vode odolná riasenka mi robí spoločníka už nejaký ten rok a máme spolu čo to odžite. Som s ňou veľmi spokojná a tak ako mi vyhovuje že je vode odolná tak má perfektný kartáčik ktorý mi tie riasy naozaj krásne vyčeše a mám ich ešte dlhšie než v reále, s čím som nepočítala.


2-fázový odličovač.
Alverde-2fázový odličovač očí. 
S týmto odličovačom som sa stretla pri nákupe v DMdrogérii. Stál 1,99€ a tak som si povedala že to skusím. Mám pocit že už nikdy nebudem chcieť žiadny iný odličovač očí len tento. Zo začiatku ma štípali oči ale potom to už bolo fajn. Odlíčim s  ním aj vode odolnú riasenku ale až na nejaký cca 3tí pokus. :)


Hydratačný krém.
Essence-my skin-moisturizing cream.
Máte s ním niekto skúsenosť? A ak hľadáte nejaký dobrý hydratačný krém určite doporučujem tento. Počula som o ňom od pár blogeriek,chválili si ho a dala som mu šancu. Teraz patrí medzi najobľúbenejšie produkty s pečujúcej kozmetiky. A viem že už len tento si budem kupovať.



Očný krém.
Ziaja-eye cream
Tento očný krém mám zo spolupráce so stránku Ziaja. Som s ním s moc spokojná. Je v ňom kozie mlieko a je určený hlavne proti vráskam. Keď sa už teraz starám o oči a ich okolie viem že keď budem staršia nebudem mať tak skoro vrásky.


Komentáre

  1. Ja očné kremy nepoužívam a inak sme mali veľmi podobnú kozmetiku :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eos a baby lips, to jsou moje velke lasky, leto bez nich si nedokazu predstavit.
    Nikol - http://mujcreativelifenaruby.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek. Ten krém na oči z řady kozí mléko bych chtěla vyzkoušet. Docela mě zaujal pleťový krém, možná nad ním pouvažuji. :)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lícenku a púder mám tiež a som veľmi spokojná :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten krém od Essence som mala, je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára