Fitness Motivation by Sovička

Ahojky krásky. Dnes som vyspovedala ''Sovičku ''. Kto to vlastne je? Je to môj veľký vzor. Má na facebooku fanpage,vždy keď idem cvičiť alebo aj pri cvičení pozerám jej profil alebo instagrame. Toto je moja motivácia. Pretože chcem vyzerať ako ona a časom sa stále lepšiť a lepšiť.
Dúfam v to že by tento rozhovor mohol byť pre vás menšia inšpirácia a motivácia a dozviete sa aj niečo o čom ste možno nevedeli.

No nič tu sú moje otázky na ňu,dúfam že sa bude páčiť ideme na to :)


1.Čo ta motivovalo k tomu aby si začala cvičiť? 1) Ještě pár let zpátky byl muj životní styl diametralne odlišný tomu současnému. Troufám si říct, že jsem patřila mezi největší "partypeople" te doby. :D Milovala jsem noční život, party, nekonečné večírky, víkend co víkend jsem byla k zastižení na tanečním parketě. Bavilo mě to. Probděle noci a jídelníček ve stylu - hladovím nebo nebo naopak hrozne žeru. Tomuhle "stylu" jsem fandila zhruba dva roky. Náhle se v mym živote stalo několik zásadních události a ja jsem si jednoho krásného dne uvědomila, že TOHLE není ta správna životní cesta, po které chci jít a ze je čas, dat svému životu nový směr a vytyčit nové cíle. Party etapa mého života a tohle zběsile životní tempo nezůstalo bez následků. Moje tělo bylo vyčerpáne, padaly mi vlasy, lamaly se nehty, pleť byla více než problematicka a postava byla všechno, jen ne sexy a zpevněna :D Bylo na čase vrátit tělu to, co jsem mu brala a zkusit to všechno zdravěji :)

2. Ako si sa cítila po prvých tréningoch? A  ako sa cítiš po týchto tréningoch? :) Myslím to či už fyzicky alebo psychicky. 
2) Z počátku jsem cvičila jenom doma. Kamarádka mi tehdy doporučila, at vyzkouším cvičení s americkou trenérkou Jillian Michaels. Bože, jak ja ji nadávala a proklínala ji :D moje kondice byla na začátku kdesi v nedohlednu, takže jsem umírala po několika minutach, ztrácela jsem dech a byla jsem splavena jak Vltava. Ale vydržela jsem :) Tu záplavu endorfinu po docvičeni nejde nemilovat a ja se přesně na tomhle pocitu stala - pomalu, ale jistě - závislou. Bylo fajn vidět ten progress, nejenom vzhledove a psychicky, ale právě i na te kondici. Zhruba po půl roce mi domácí cvičení přestalo stačit a ja vyrazila s kamarádkou do fitka. Ja a činky? Láska na první zvednuti :D Co se tyče pocitu po mych současných trénincích - euforie, vyčerpání, občas pocit na zvracení :D Můj trenér Honza Zvolánek ze mě pokaždé vymačká maximum, jedeme na doraz a každý trénink posunu svoje hranice o kousek dál :) občas (vlastně možná často :D ) je to extrém :) a přesně tak to mam rada :) 

3. Aká je tvoja motivácia?
3) Moji motivací už není nikdo konkrétní, žádna známa fitnesska nebo bikina, jak tomu bylo na začátku. Ani necvičim vyložene jenom proto, abych se mohla zúčastnit závodu. I v těchto názorech jsem tak nějak dospěla. Chci ze sebe udělat tu nejlepší možnou verzi mě samotné. Chci mit zdrave a pevne tělo, ve kterém se budu cítit dobře. Každým treninkem jsem silnější a to nejen fyzicky :) Je to pro mě určita terapie. A už i cela tahle cesta plna dřiny je pro mě cíl. :)

4.Zo začiatku si hľadala nejakého fitness trénenera alebo trénerku? 
4) Do fitka (tehdy do Fitness Galaxie) jsem ze začátku chodila s kamarádkou. Ta mi tehdy dala kontakt na svého trenéra s tim, že určíte nebudu litovat :) Jozef Szarka alias Dodo si mě tehdy vzal pod svá křídla a položil tak perfektní základy mého fitness ja :) Společne jsme makali a poznávali, na co moje tělo reaguje a na co nikoliv. V červnu letošního roku mě oslovil muj současný trenér Honza Zvolánek a pozval mě do T&M Olympia Fitness na společný leg day. A pokud jde o nohy, to ja nikdy nedokážu odmítnout :D Honza mě tenkrát zničil tak, že jsem v duchu děkovala bohu za to, že z Olympie nemusím po schodech, ale mužů jet výtahem :D vyřizena, se svalovkou několik dalších dni, naprosto nadšena, s vědomím, že tenhle hardcore je přesně to, co chci :) slovo dalo slovo a Honza se stal od července mym novým koučem :) mame spolu výborný vztah, je to nejen přísný trenér, ale i skvělý kamarád a je to zároveň asi jediný chlap na světe, kterého poslouchám na slovo :DD slovo trenéra je pro mě proste zákon :D 

5.Jedálniček si si robila sama podľa hľadaní na internete alebo ti niekto poradil poprípade spravil jedálniček?
5) Na začátku jsem upravila jídelníček zkrátka jen podle selského rozumu. Žádný fast food, žádné bile pečivo, zaradila jsem více ovoce a zeleniny, začala jsem jist 5 jídel denne a začala jsem si hlídat pitný režim. Ani ne po týdnu jsem se začala cítit naprosto fantasticky, mela jsem spoustu energie, dobře jsem spala a budila jsem se odpočata. Proste tělo vrnelo blahem :) Nakoupila jsem spoustu knížek o zdravem životním stylu (hlavně od Jillian Michaels), studovala celý internet, všechny možne články a diskuze. Ze všeho jsem si vzala něco a udělala si svůj vlastni obrázek. Chvíli na to jsem absolvovala rekvalifikační kurz výživového poradce a pár měsíců na to ještě sportovní výživu. Velmi ráda chodim na ruzne semináře a stále se vzdělávám. Moc mě to baví :) Aktuálně svůj jídelníček nejedu úplne podle šablony, ale snažím se poslouchat svoje tělo. Ono si vždycky řekne, co chce :) stači ho umět vnímat :) Jídelníčky ale sestavuji pro svoje klienty. Učím populaci zdrave jíst :) a i kdybych to naučila třeba jen jednoho člověka, vím, že to, co dělám, má smysl :)


6.Koľko krát do týždňa chodíš cvičiť? Chodíš aj behávať alebo len čisto posilka/fitness?
6) Aktuálně mam 4 silove tréninky týdne. Kardio jsem oproti minulosti hodně omezila, dávám ho tak dvakrát týdně maximálně. Běhání miluju. Respektive běhání venku na sluničku miluju :) ale nepřeháním to s nim. Ono přece jenom chtít nabírat svaly a běhat 5 km každý den, to k sobe moc nejde :) Ale sem tam moc ráda vezmu tenisky a sluchátka a vyběhnu. Člověk si neskutečne vyčistí hlavu :)

7.Aké je pre teba najpohodlnejšie oblečenie na cvičenie?
7) Nejradši mam krátké leginy a tílko. Musím se přiznat, že zas tak moc to ale neřesim. Chodim do fitka dřít, ne na přehlídku, žejo :D 

8.Podporuje ta niekto v tom? Poprípade bola si už na nejakých súťažiach alebo sa chystáš?
8) Mam velikou podporu mého trenéra, přátel a hlavně moji rodiny :) mam nejlepší mamku na světě, ktera díky memu nadšeni pro zdravý životní styl a fitness také změnila svůj jídelníček a svůj životní styl :) sem tam spolu zajdeme i do fitka, což je pro mě tou největší odměnou :) obrovskou podporou je mi i moje milionova babička :) všichni mi fandi a podporují mě v cestě za mými sny :) za to jim moc děkuji :) Soutěž v planu je, ale nejdřív za rok :) chci mit opravdu kvalitní formu a celou přípravu chci zvládnout zdrave :) není kam spěchat :)

9.Akú dobu sa už venuješ cvičeniu?
9) Cvičím dohromady rok a půl, z toho to rok myslím vážně. :D No a letos od července cvičím ve stylu - na doraz :D 

10.Ktorú partiu tela cvičíš najradšej? :)
10) Nohy a zadek :) proste jak je v plánu LEG DAY .. Nemůžu dospat :D nechápu, jak ho někdo nemůže mit rad :) ja bych nohy mohla cvičit porad :)

11.Čo by si odkázala čitateľkám? 

11) Všem bych chtěla moc poděkovat za přízeň, moje Facebookova fanpage cita přes 4000 fanoušků, což je neuvěřitelne číslo a ja si toho moc vážím :) Chtěla bych vam jen říct - Buďte tim, kým jste. Ne tim, kým byste podle ostatních meli byt. Dělejte to, co vás naplňuje a baví, myslete pozitivne a nikdy nepřestávajte jít za svými sny :) co si dokážete představit, to dokážete i zrealizovat. :) Joo a ještě něco - holky, nebojte se těžkých vah :D chlapi z nás kvůli nim opravdu nebudou :D

Krásný den všem přeje
Vaše Sovička :)




Instagram @sovicka54 
Snapchat @sovicka54  
ask.fm @sovicka54



Komentáre

  1. Děkuju za inspiraci. Skvělý článek a slečnu určitě budu sledovat, má skvělé tělo,které je super motivací :) www.girlonline001.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára