Chvalovice-Hate

Asi pred mesiacom sme boli s priateľom a ešte jedným naším kamarátom na výlete v Chvaloviciach. Myslím teda že sa to tak píše,keď tak ma opravte prosím. 
A čo sa tam vlastne nachádza? Nachádza sa tam Nákupné a zábavné Excalibur centrum. 

Nakupuje sa tam určite skvelo pretože kúsok od tohto centra,vlastne kúsok od budovy tohto centra sa nachádza čínska štvrť, kde nájdete veľa značkových vecí, samozrejme ale že sú to fake veci. A zjednávate s nimi cenu. Ja som si zjednala kabátik z 25€ na 15€. A nohavice tiež z 25€ na 10€. Veľmi sa mi páčili, tento nákup ste mohli vidieť v New in July. V tých nákupoch som vám aj sľúbila článok z tohoto výletu. 

Takto vyzerá tá Čínska štvrť. 

V v areáli sa nachádzajú potraviny,rôzne reštaurácie ale aj menšie nákupné centrum. A kúsok od areálu je velikánske nákupné centrum ale tam sme my neboli. Zabudli sme na to.

A teraz prechádzam k časti na ktorú som sa tešila najviac. A to zábavná časť. Všetko je pre deti s rodičmi, takže ak by som tam chcela ísť ja asi by na mňa pozerali ako na debila. Bolo tam naozaj hrozne veľa atrakcií. Uvidíte všetko na fotkách. V jednej budove sa nachádzali rôzne autíčka, kolotoče v zmenšenej verzií,menší fast food a všetko tam voňalo ako cukrová vata. Ale tie toalety boli naozaj podarené. Uvidíte aj to na fotke. 

Ak máte menších súrodencov a chceli by ste sa ísť tam pozrieť vezmite určite aj ich, budú mať radosť a zahrajú sa poriadne. Krásne rodinné centrum. 

A ideme na fotky,pretože sa nechcem moc rozpisovať,uvidíte všetko na fotkách. 
















Komentáre

  1. Páni :O o tomto som ešte nepočula ... vyzerá to tam super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cesta je sice dlha zo slovenska ale oplati sa tam ist :)

      Odstrániť
  2. Wow, tak to je nádhera. Mě by se asi taky nejvíce líbilo v té dětské části. :-D Moc pěkné fotky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Mne sa najviac páčilo v tej detskej časti :D Ďakujem ti :)

      Odstrániť
  3. Juu, tam muselo být krásně! ^^ Úžasné fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte som o tom nepočula ale vyzerá to skvele... tam proste musím ísť :D čínska štvrť tiež nie je zlá to s tým vyjednávaním ceny musí byť zábava :) krásne fotky
    Mia

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára